اخبار ورزشی

برخی از باشگاه‌ها نمی‌خواهند باشگاه‌های متوسط، ​​بزرگ شوند چون از رقابت می ترسند ناصر الخلیفی: جامعه فوتبال از دو یا سه باشگاه بزرگ‌تر است؛ به باشگاه‌های کوچک‌تر احترام بگذارید!

برخی از باشگاه‌ها نمی‌خواهند باشگاه‌های متوسط، ​​بزرگ شوند چون از رقابت می ترسند

ناصر الخلیفی: جامعه فوتبال از دو یا سه باشگاه بزرگ‌تر است؛ به باشگاه‌های کوچک‌تر احترام بگذارید!

به گزارش آلفابلاگ :ناصر الخلیفی بار دیگر علیه سوپرلیگ صحبت کرد

ناصر الخلیفی دوباره به پروژه سوپرلیگ شتافت.

از پاری سن ژرمن حمایت می کند ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در صحبت از طریق ویدئو کنفرانس در گفتگوهای فوتبال، دوباره درباره پروژه سوپرلیگ صحبت کرد:

شما می توانید آن را سوپر لیگ، من آن را غیر سوپر لیگ! فوتبال باید به گونه ای توسعه یابد که به باشگاه های کوچک و متوسط ​​احترام بگذارد.

همچنین برای باشگاه های بزرگ و هواداران. برخی از باشگاه ها نمی خواهند باشگاه های متوسط ​​رشد کنند زیرا از رقابت می ترسند. جامعه فوتبال از دو یا سه باشگاه بزرگتر است. پیغام فرستاده شد. هیچ کدام از این تیم ها نمی توانند کل جامعه فوتبال را بشکنند. من و همکارانم از اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا قاطعانه مخالف سوپرلیگ هستیم.
درباره لیگ قهرمانان و نسخه جدید آن:این فرمت حتی قبل از شروع موفقیت آمیز بوده است زیرا تعداد مسابقات را 150% افزایش می دهد. فروش حقوق تلویزیون در سطح جهانی این را ثابت می کند. باشگاه های کوچکتر می توانند رویای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند. “یک باشگاه بزرگ متولد نمی شود. اما با گذشت زمان و شهرت ما پاری سن ژرمن را در سال 2011 به قیمت 70 میلیون یورو خریدیم. امروز ارزش آن بیش از 4 میلیارد یورو است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا