اخبار ورزشی

اولین حاشیه در تیم عطایی، کهنه ستاره قهر کرد زلزله در اردوی تیم ملی والیبال؛ موسوی نیامده، رفت!

اولین حاشیه در تیم عطایی، کهنه ستاره قهر کرد

زلزله در اردوی تیم ملی والیبال؛ موسوی نیامده، رفت!

محمد موسوی ستاره تیم ملی که بار دیگر به تیم ملی دعوت شده بود با تصمیمی جسورانه اردوی تیم ملی را ترک کرد.

پس از پایان لیگ ملت های والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی با تصمیمی سرکش، مدافع پیشکسوت و باتجربه تیم ملی را دوباره به اردو دعوت کرد.

این در حالی است که پس از المپیک و حذف ستارگان بزرگ، تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها با ترکیبی جوان موفق شد بدرخشد و چشم ها را خیره کند و از این رو بازگشت یک ستاره قدیمی تیم ملی با سوالاتی که زیاد با آن روبرو بود.

دور جدید آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام واگنر و جام جهانی از امروز آغاز شد و پیش از این در ابتدای این اردو اعلام شد که میلاد عبادی پور کاپیتان تیم فعلی و تنها ستاره بازمانده تیم قدیمی ستاراته است. و هم تیمی موسوی با حرکتی تحسین برانگیز وارد می شد که موسوی بازوبند کاپیتانی را به اردو سپرد.

اما انتشار خبرهای عجیب از اردوی تیم ملی تمامی اخبار مثبت پیرامون تیم ملی والیبال را از بین برد. ظاهراً محمود موسوی امشب در راه بازگشت به اردو بود که در یک تصمیم ناگهانی در اعتراض به شرایط بد اردو و امکانات ضعیف فدراسیون والیبال از تیم ملی برای حضور در جام جهانی و واگنر انصراف داد.

این در حالی بود که بهروز عطایی پیش از این با وجود عملکرد عالی تیم ملی در لیگ ملت ها، محمد موسوی را به تیم ملی دعوت کرده بود و امیدوار بود یکی از بهترین مدافعان تور جهانی را در ترکیب خود داشته باشد.

فدراسیون والیبال تاکنون نسبت به این خبر تعجب آور سکوت کرده و واکنشی نشان نداده است.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا