اخبار ورزشی

بدهی یک میلیون دلاری والیبال ایران به فدراسیون جهانی

بدهی یک میلیون دلاری والیبال ایران به فدراسیون جهانی

فدراسیون والیبال ایران بدهی زیادی به فدراسیون جهانی دارد.

رئیس فدراسیون والیبال درباره بدهی ایران به فدراسیون جهانی بابت حق پخش مسابقات والیبال توضیح داد.

روز دوشنبه 18 مردادماه اجلاس عمومی و سالانه فدراسیون جهانی والیبال در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه و پس از مطرح شدن مسائل مالی توسط حسابرس، داور در خصوص حق پخش مسابقات مختلف و وظیفه فدراسیون ایران در قبال فدراسیون جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا داورزنی در این خصوص گفت:

کشورهای عضو فدراسیون جهانی والیبال باید مبلغی را برای پخش تلویزیونی مسابقات به فدراسیون جهانی بپردازند که در گذشته 350 هزار دلار برای پخش لیگ جهانی دوستان از رادیو و تلویزیون پرداخت می کردند. بعد از مدتی فدراسیون جهانی به ما گفت که پول واریز نکنیم چون منبع پول ایران است و مسدود خواهد شد. ما از حساب شما پول برداشت می کنیم. حساب ما همان پرداخت هایی است که برای برد و باخت ما در لیگ جهانی در نظر گرفته شد. در مقطعی درخواست ما از فدراسیون جهانی حدود 600 هزار دلار بود. به صدا و سامیه گفتیم پول ندهند و این را به ما بدهند.فدراسیون جهانی هم از حساب ما برداشت می کند. فدراسیون جهانی ما را بدهکار کرد و اگر پول نداشتیم حساب ما را منفی می دانستند. مثلا در سال 2018 که جام جهانی پخش شد صدا وسیما از جایی برداشت و بدون خرید حق پخش کرد و فدراسیون جهانی 150 هزار دلار به ما بدهکار بود. در مجموع در این چند سال نزدیک به یک میلیون دلار به فدراسیون جهانی بدهکار هستیم.

او اضافه کرد:

ما همچنین درخواست هایی داریم که حساب ما را شارژ کرده است. تا چند سال پیش، بخشی از این درآمد برد- باخت به بازیکنان پرداخت می شد. سال گذشته 5 میلیارد تومان به بازیکنان پرداخت کردیم. صدا وسیما بخشی از مطالبات ما را پرداخت کرده است، اما صدا وسیما حدود 800 هزار دلار به ما بدهکار است. پارسال مسابقات جهانی نوجوانان برگزار کردیم، فدراسیون جهانی 100 هزار دلار حساب ما را بارگذاری کرد و بدهی ما را کم کرد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا