اخبار ورزشی

پرهزینه‌تر از رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و همه تیم‌های ایتالیایی تمام خریدهای ناتینگهام فارست، فعال‌ترین باشگاه در نقل و انتقالات تابستان 2022

پرهزینه‌تر از رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و همه تیم‌های ایتالیایی

تمام خریدهای ناتینگهام فارست، فعال‌ترین باشگاه در نقل و انتقالات تابستان 2022

به گزارش آلفابلاگ :ناتینگهام فارست بدون شک فعال ترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپا در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2022 بوده است.

ناتینگهام فارست که به عنوان سومین تیم از چمپیونشیپ به فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس راه یافت، فعال ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود.

حفظ در بازار تابستان 2022، ناتینگهام فارست انقلاب بزرگی در تیم خود ایجاد کرد و 21 بازیکن جدید به خدمت گرفت. از این 21 بازیکن جدید، 3 بازیکن قرضی راهی تیم های دیگر شدند و 18 بازیکن دیگر در لیست این تیم حضور دارند.

ناتینگهام فارست 162 میلیون یورو برای جذب این 21 بازیکن هزینه کرده است. این در حالی است که آنها کمتر از 10 میلیون یورو از فروش بازیکنان خود درآمد داشتند و مانند بسیاری از تیم های انگلیسی، ترازنامه آنها در این پنجره بیش از 100 میلیون یورو منفی است.

تمام تیم های ایتالیایی، رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و حتی منچسترسیتی در این پنجره نقل و انتقالات کمتر از ناتینگهام فارست خرج می کنند.

همه بازیکنان ناتینگهام فارست در پنجره نقل و انتقالات هزینه کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا