اخبار ورزشی

از استراماچونی و قائدی تا قطع درختان مجموعه انقلاب! / حماسه آفرینی فتحی را پایانی نیست؟

از استراماچونی و قائدی تا قطع درختان مجموعه انقلاب! / حماسه آفرینی فتحی را پایانی نیست؟

شاهکارهای سلطنت امیرحسین فتحی تامی دهارت

اصل درخت مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مدیریت امیرحسین فتحی قطع شد و شورای شهر و شورای شهر با زور پیگیر این اقدام غیرقانونی شدند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران است که در ماجرای استراماچونی نقش آفرینی کرد و به گونه ای کار را هدایت کرد که این مربی ایتالیایی ضمن شکایت از مراجع قضایی مبلغ یک میلیون و سه به باشگاه استقلال بدهکار است. صد هزار یورو! اوایل این هفته اعلام شد و هواداران استقلال را شوکه کرد! این در حالی است که به گفته شاهدان، پول مورد نیاز برای تسویه حساب با استراماچونی در آن زمان در باشگاه وجود داشت، اما تا امروز که سه سال از این موارد می گذرد، جریمه سنگینی پرداخت نشده است. روی شانه های باشگاه قرار می گیرد!

فتحی همان سرمربی ای است که پس از جام جهانی 2018 روسیه، پایه های تضعیف استقلال شفر را که یکی از شانس های اصلی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بود، گذاشت و بازیکنان زیادی را از ترکیب خارج کرد. آبی ها می توانند به مصاف السعد قطر، لیون بای بروند. یال و دم پوشیده شده و به مراحل بعدی راه پیدا نمی کنند!

دقیقا همان بلایی که فصل قبل استقلال را آورد و در آستانه بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی در حالی که هیچ مسئولیتی در استقلال نداشت، قائدی را به بهانه پرداخت به شباب الاهلی امارات فروخت. به استراماچونی پول داد تا حریف عربستانی کار آسانی داشته باشد و راه خود را برای قهرمانی آسیا هموارتر کند.

با همه این اقدامات، فتحی همچنان یکی از مدیران ورزشی ماست و به جای پاسخگویی به سوء مدیریت ها و سوء مدیریت ها، هر روز از این جایگاه به پست مهم تری ارتقا می یابد!

در این میان هیچکس نفهمید که پول نقل و انتقالات مهدی کایدی در تیم امارات چه شد و صرف چه شد؟

کسانی که این بازیکن مستعد را در اوج فوتبالش به فوتبال بی کیفیت در امارات پیشنهاد کردند، امروز که او را به صورت قرضی به عنوان محصولی نامرغوب به استقلال بازگرداندند، چه پاسخی برای این هدر دادن سرمایه خواهند داشت؟!

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا