اخبار ورزشی

یولیان ناگلزمان: امروز هدف‌مان بسته نگه داشتن دروازه‌ بود؛ موسیالا باید ثبات خود را حفظ کند

یولیان ناگلزمان: امروز هدف‌مان بسته نگه داشتن دروازه‌ بود؛ موسیالا باید ثبات خود را حفظ کند

یولیان ناگلزمن از تغییر رویکرد خود در بازی مقابل وولفسبورگ نسبت به بازی های قبلی بایرن مونیخ صحبت کرده است.

بایرن مونیخ امروز موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل وولفسبورگ، دومین برد متوالی خود در بوندس لیگا را کسب کند.

به نظر می رسد بایرن مونیخ در این دیدار برخلاف دو بازی قبلی خود مقابل لایپزیگ و آینتراخت فرانکفورت، به جای افزایش گل، بر روی کنترل بازی و بسته نگه داشتن دروازه خود تمرکز کرده است. یولیان ناگلزمن در نشست خبری پس از بازی در گفت و گو با دازون در مورد بازی مقابل وولفسبورگ گفت:

از 15 دقیقه اول راضی نبودم. ما خوب پرس نکردیم و توپ های دوم را از دست دادیم. بعد از آن شرایط بهتر شد و از حریف جلو افتادیم. در نیمه دوم هدف ما بیشتر حفظ توپ و کنترل بازی بود.
خط حمله بایرن مونیخ در سال های اخیر با گل هایی که به ثمر رسانده اشتباهات دفاعی خود را جبران کرده است. اما در بازی مقابل وولفسبورگ، ناگلزمن روش دیگری را در پیش گرفت. او در این باره گفت:

ما در چند بازی اخیر ضد حملات زیادی داشتیم زیرا همچنان می خواستیم گل های بیشتری بزنیم. اما امروز می خواستیم بازی را بیشتر کنترل کنیم و در را بسته نگه داریم. این یک عامل بسیار مهم برای ما بود. بازی در نیمه دوم چندان دیدنی نبود، اما ما با شایستگی پیروز شدیم.

با وجود اینکه انتظار می رفت یاشوا زیرکزی در ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار مقابل وولفسبورگ حضور داشته باشد، نام او حذف شد. همچنین سرژ گنابری قبل از شروع نیمه دوم جای خود را به لروی سانه باز کرد. ناگلزمن درباره وضعیت این دو بازیکن گفت:

یاشوا زیرکزی به دلیل بیماری این دیدار را از دست داد. امروز سرژ گنابری به دلیل مشکل عضلانی کشاله ران نتوانست عملکرد خوبی در دوئل های سرعتی داشته باشد و به همین دلیل تعویض شد.

جمال موسیالا این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می برد و خود را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در ترکیب بایرن مونیخ معرفی کرده است. او همچنین در آن دیدار یکی از گل های باواریایی ها را وارد دروازه کان کاستیلز کرد. ناگلزمان درباره او گفت:

او بازیکنی بسیار متواضع است که همیشه می خواهد بیشتر یاد بگیرد تا پیشرفت کند. برای او بسیار خوشحالم که مورد تشویق هواداران قرار گرفت. او باید به آینده نگاه کند و ثبات خود را حفظ کند. امیدوارم مثل امروز بیشتر بازی کند و گل بزند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا