اخبار ورزشی

یحیی گل محمدی به دنبال جذب مهاجم جدید

یحیی گل محمدی به دنبال جذب مهاجم جدید

به نظر می رسد یحیی گل محمدی تصمیم گرفته تامیروف را از لیست حذف کند

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن در تصمیم خود برای حفظ تمیروف تجدید نظر کرده است.

به گزارش هوادار، یحیی گل محمدی در مصاحبه های خود تاکید کرد که نیاز به جذب دو مهاجم دارد اما در عمل با حفظ تامیروف به نوعی این پیام را به مدیران پرسپولیس داد که فقط یک مهاجم را به خدمت بگیرند.

همین مشکل باعث شد در تمام روزهایی که هواداران پرسپولیس می خواستند مهاجمانی مثل پیمان بابایی و دیاباته را جذب کنند و باشگاه پرسپولیس به راحتی می توانست این بازیکنان را به خدمت بگیرد، یحیی گل محمدی با رد این بازیکنان و اصرار بر حفظ تامیروف که تامیروف از چنین مهاجمانی تاثیرگذارتر است.

شنیده می شود سرمربی پرسپولیس پس از بازی با ذوب آچان در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده است. اخبار اخیر خبرنگار هواداران حاکی از آن است که گل محمدی ممکن است به دنبال جذب مهاجم دیگری باشد. به نظر می رسد گل محمدی انتخاب کرده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه مورد نظر است.

به نظر می رسد بعد از عملکرد ضعیف تیمرف در این بازی و حمله جدید به این بازیکن ازبکستانی در فضای مجازی، یحیی گل محمدی به این نتیجه رسیده است که در 12 ساعت گذشته مهاجم جدیدی را جایگزین تیمرف کند.

yektanet.com
بنابراین گل محمدی علاوه بر جذب لوکادیا، یک مهاجم خارجی دیگر نیز می خواهد. حال باید دید این مهاجم کیست و آیا باشگاه پرسپولیس قادر به جذب او خواهد بود یا خیر؟

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا