اخبار ورزشی

یاپ استام: اگر رونالدو خوشحال نیست، منچستریونایتد باید به او اجازه خروج بدهد

یاپ استام: اگر رونالدو خوشحال نیست، منچستریونایتد باید به او اجازه خروج بدهد

مدافع هلندی سابق منچستریونایتد گفت اگر آنچه رسانه ها می گویند صحت داشته باشد بهتر است رونالدو از این تیم جدا شود زیرا به نفع همه است.

تمایل کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مدت هاست که در اخبار مطرح شده است. این خبر جنجالی است، اما گفته می شود منچستریونایتد با جدایی او مخالفت کرده است. هرچند اخیرا شایعاتی مبنی بر طرفداری از جدایی فوق ستاره پرتغالی شنیده می شود. به گزارش سان اسپورت، یاپ استام در مورد این اصطلاحات گفت:

همه رونالدو و کارهایی که او برای یونایتد در فصل گذشته و قبل انجام داد را می شناسند. بنابراین همه در حال تماشای آن هستند. اما اگر خوشحال نیست و می خواهد برود، باید بر اساس علاقه تیم تصمیم گیری کنید و بگویید: “باشه، شاید بهتر باشد راه خود را جدا کنیم” و به دنبال بازیکن دیگری باشید. بنابراین اگر واقعاً بخواهد در رختکن برود و خودش نباشد یا در گوشه ای تنها نشسته باشد و روحیه خوبی نداشته باشد، قطعا روی تیم و بازیکنان تاثیر می گذارد.

او از قبل می دانست که این فصل برای یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد. بنابراین حدس می‌زنم تن هاچ قبل از شروع کارش با او صحبت کرده است. نمی دانم رونالدو از ابتدا می خواست برود یا نه. در غیر این صورت به نظر من باید زودتر تصمیم گرفته می شد. من درک می کنم که مربی می خواهد بازیکنی مانند رونالدو را حفظ کند زیرا برای تیم و باشگاه ارزشمند است. اگر خوشحال نیست، اگر عملکرد خوبی ندارد، گاهی اوقات بهتر است تصمیم دیگری بگیرد. نه تنها برای خودت، بلکه برای تیم.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا