اخبار ورزشی

گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو!

گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو!

به گزارش آلفابلاگ :

برخی از صفحات اینستاگرام اتفاقات یک مسابقه در هفته دوم لیگ برتر را به بحث جادوگری مرتبط کرده اند…

به نظر می رسد این بار و پیش از رسیدن تیم ها به هفته های سرنوشت ساز لیگ برتر، جادو برای لیگ برتر ایران باز است…

داستان های عجیبی از یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر شنیده می شود! در هفته دوم لیگ برتر در یکی از مسابقات اتفاقات عجیبی رخ داد و در ابتدا شایعه شده بود تبانی و شرط بندی در وسط صورت گرفته اما حالا خبر می رسد این اتفاقات عجیب کار یک شعبده باز بوده است.

در حالی که دو روز از پایان هفته دوم لیگ برتر می گذرد، ساعاتی پیش صفحه ای در اینستاگرام نتیجه یکی از دیدارهای این هفته را با طلسم و جادو لینک کرد. این صفحه اینستاگرام ادعا می کند که تیمی که این هفته شکست خورده جادو داشته است و آن جادو زیر سر یک خانم است.

طبق روایتی که این صفحه اینستاگرامی به اشتراک گذاشته و حالا در فضای مجازی پیچیده گلی خانوم، فردی است که ادعا می کند در محضر یک استاد رمالی، به علوم غریبه مسلط شده و طلسم و جادو بلد است. این شخص از سوی سرمربی یک تیم لیگ برتری به همکاری دعوت می شود و روز قبل از بازی، مخفیانه به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه می رود. او بعد از انجام کارهایی در این ورزشگاه، توصیه هایی به سرمربی تیم می کند و چیزهایی را از طرف همان استادش به او می دهد که روز بازی در زمین بریزد و زیر زمین دفن کند.

اینکه این تیم تا چه اندازه به دستور این مدعی رحمعلی حلدت عمل می کند، تا چه حد همه 5 میلیون نفر گبل بور هستند. اول بحث دیگه…

متأسفانه در سالهای اخیر عده ای از ناآگاهی برخی از اهالی فوتبال سوء استفاده کرده و برخی مدیران و مربیان را به نام جادوگری و جادوگری و جادوگری و … فریب داده اند که البته شواهد و اسنادی وجود دارد که برخی از آنها واقعاً مردم به روی آنها باز شده اند. فوتبال

هر سال در هفته های پایانی لیگ برتر غوغای پناه بردن یک یا چند تیم به جادو می شود، اما این بار بازی طلسم و جادو خیلی زود و از هفته دوم شروع شد!

رسانه ها در روزهای آینده این شایعه را دنبال خواهند کرد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا