اخبار ورزشی

گزینه‌های سیتیزن ها برای تقویت دفاع چپ منچسترسیتی به جذب رنان لودی علاقه‌مند است

منچسترسیتی به جذب رنان لودی علاقه‌مند است

سیتیزن ها مدافع چپ تیم اسپانیایی را در نظر گرفته اند.

منچسترسیتی با ناامیدی و نگرانی فهرست کوتاهی از اهداف را برای تقویت پست دفاع چپ تهیه کرده است. رنان لودی بازیکن اتلتیکو مادرید شاید اولویت اصلی آبی های منچستر باشد.

،منچسترسیتی به دنبال جذب یک مدافع چپ قوی برای تکمیل ترکیب پپ گواردیولا است. نام رنان لودی در لیست اهداف این باشگاه برای تقویت این جایگاه دیده می شود. شهروندان برای این دفاع چپ ارزش زیادی قائل هستند.

اگرچه جذب سرجیو گومز 21 ساله از اندرلخت قطعی به نظر می رسد، سیتی می تواند با جذب یک مدافع چپ دیگر به فروش قرضی گومز فکر کند. منچسترسیتی علاقه مند به جذب کوکوریا از برایتون بود اما از پرداخت مبلغ درخواستی مرغ دریایی خودداری کرد.

در همین حال، اتلتیکو مادرید آماده بررسی پیشنهادات برای لودی در هفته های پایانی نقل و انتقالات تابستانی است. این ملی پوش 24 ساله برزیلی سه فصل کامل در اتلتیکو حضور داشته و سه فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است.

لودی همان ویژگی هایی را دارد که گواردیولا برای پست دفاع چپ می خواهد. البته اتلتیکو مادرید می تواند همان مبلغی را بخواهد که برایتون برای مارک کوکوریا درخواست کرد. گزینه های دیگر منچسترسیتی رافائل گوئریرو از دورتموند و بورنا سوسا از اشتوتگارت هستند.

البته فعلا گواردیولا تصمیم گرفته از ژائو کانسلو در دفاع چپ استفاده کند. ممکن است در مهلت مقرر شاهد چیز خاصی باشیم. شاید منچسترسیتی متوجه کیرون تیرنی شده باشد. بازیکنی که با وجود زینچنکو شاید از این به بعد فرصت های کمتری به دست بیاورد. سیتی نیز توسعه رایان آیت نوری را زیر نظر دارد. باید دید پپ گواردیولا و مدیران منچسترسیتی برای دفاع چپ خود چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا