اخبار ورزشی

کالیدو کولیبالی و انتقاد از مصاحبه دی لورنتیس: نباید این چنین درباره تیم های ملی آفریقایی صحبت کرد

کالیدو کولیبالی و انتقاد از مصاحبه دی لورنتیس: نباید این چنین درباره تیم های ملی آفریقایی صحبت کرد

مدافع سابق پارتنوپی به مصاحبه جنجالی رئیس این تیم پاسخ داد.

کالیدو کولیبالی از مصاحبه عجیب اورلیو دی لورنتیس انتقاد کرد.

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی روز گذشته مصاحبه مفصل و جنجالی انجام داد و در آن از حضور بازیکنان آفریقایی در جام ملت های آفریقا و در اختیار نداشتن این باشگاه در نیم فصل انتقاد کرد:

به بچه ها هم گفتم که دیگر در مورد بازیکنان آفریقایی با من صحبت نکنند! آنها را دوست دارم اما فقط به شرطی آنها را به خدمت می گیرم که قرارداد ببندند و متعهد شوند در جام ملت های آفریقا بازی نکنند. این بازیکنان هرگز در دسترس نیستند. ما احمقی هستیم که به آنها پول می دهیم تا بروند و در سراسر جهان فوتبال بازی کنند.

کالیدو کولیبالی، مدافع سابق ناپولی که در نقل و انتقالات تابستانی به چلسی پیوست و کاپیتان تیم ملی سنگال در مسیر قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا بود، امروز در کنفرانس مطبوعاتی از سخنان دی لورنتیس انتقاد کرد و گفت:

این صحبت ها به او مربوط می شود. مهم ترین چیز برای من این است که به همه احترام بگذارم و همیشه هم داشته ام. زمانی که برای ناپولی بازی می کردم، برای سنگال هم بازی می کردم و زمانی که برای ناپولی بازی می کردم، قهرمان جام ملت های آفریقا شدم. درست است که دوران سختی برای آنها بود که به جام ملت ها رفتیم اما قهرمان شدیم و امروز واقعا خوشحالم. باید به تیم های ملی هم احترام بگذاریم. فکر می کنم در مورد تیم ملی آفریقا نمی توان چنین گفت.

شما باید مانند سایر تیم های ملی به تیم های آفریقایی احترام بگذارید. به عنوان کاپیتان سنگال، فکر می کنم این راه خوبی برای صحبت در مورد تیم های ملی آفریقا نیست، اما به افکار او احترام می گذارم. اگر فکر می کند تیمش می تواند بدون بازیکنان آفریقایی بازی کند، تقصیر اوست. اما فکر می‌کنم همه اعضای باشگاه ایده مشابهی با او ندارند. من همه را در آنجا می شناسم، می دانم که هواداران و هواداران اینطور فکر نمی کنند. اینها نظرات شخصی ایشان است و این برداشت از کل جامعه نیست زیرا مردم این شهر واقعا شریف هستند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا