اخبار ورزشی

کاسمیرو در آستانه انتقال به منچستریونایتد

کاسمیرو در آستانه انتقال به منچستریونایتد

انتظار می رود این انتقال تا ساعاتی دیگر نهایی شود.

انتقال کازمیرو به منچستریونایتد خیلی زود به پایان می رسد. این هافبک 30 ساله برزیلی در آستانه انتقال به اولدترافورد قرار دارد.

در باشگاه منچستریونایتد معتقدند انتقال کاسمیرو به زودی نهایی خواهد شد. مذاکرات با این بازیکن و رئال مادرید به خوبی پیش می رود و گمان می رود این انتقال امروز (جمعه) نهایی شود. منچستریونایتد به جذب کاسمیرو اطمینان دارد.

هر سه طرف قرارداد یعنی کازمیرو، رئال مادرید و منچستریونایتد نسبت به این انتقال بسیار خوشبین هستند و به دنبال راه حلی برای رسیدن به توافق نهایی هستند. هنوز باید منتظر مبالغ این انتقال باشیم اما منابع مختلف مبلغ این انتقال را حدود 70 میلیون یورو عنوان کردند، قرارداد این بازیکن 4 ساله و دستمزد او تقریبا 18 میلیون یورو در سال است.

برونو گیمارش گزینه رئال مادرید برای جانشینی کازمیرو است، اما آوردن او آسان نخواهد بود. در واقع نیوکاسل این بازیکن را برای فروش در نظر نمی گیرد.

پیشنهاد رسمی 60 میلیون یورویی منچستریونایتد + 10 میلیون یورو پاداش به زودی به رئال مادرید خواهد رسید. انتظار می رود رئال مادرید با این پیشنهاد موافقت کند. قرارداد کاسمیرو با شیاطین سرخ 1+4 ساله خواهد بود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا