اخبار ورزشی

چلسی دی یونگ و اوبامیانگ را با هم می‌خواهد

چلسی دی یونگ و اوبامیانگ را با هم می‌خواهد

اگر بارسلونا اجازه دهد فرنکی دی یونگ و پیر امریک اوبامیانگ را ترک کنند، چلسی هر دو بازیکن را با هم می خواهد.

فروش فرنکی دی یونگ به نگرانی مسئولان بارسلونا تبدیل شده است. هافبک هلندی تاکنون از پذیرش پیشنهاد منچستریونایتد خودداری کرده و می خواهد در بارسلونا بماند. اکنون به نظر می رسد چلسی برای جذب فرنکی دی یونگ اقدام کرده است. آبی های لندن همچنین به دنبال پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا هستند.

چلسی مشکلی برای پیشنهاد 72 میلیون پوندی که منچستریونایتد به بارسلونا برای فرنکی دی یونگ پرداخت کرده است ندارد. منچستر ماه گذشته این رقم را با بارسلونا به توافق رسانده بود، اما دستمزد دی یونگ در حساب های مالی بارسلونا 17 میلیون پوند است و فرانکی تا زمانی که این پول به او پرداخت نشود، بارسلونا را ترک نخواهد کرد. بارسلونا می خواهد فرنکی دی یونگ را حفظ کند، اما تنها در صورتی که این بازیکن با دستمزد ناخالص 6 میلیون پوند موافقت کند. چلسی می تواند با ارائه پیشنهادی مشابه به منچستریونایتد و استفاده از فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا، برای جذب فرنکی دی یونگ تلاش کند.

پیر امریک اوبامیانگ که ژانویه گذشته از آرسنال به بارسلونا پیوست و سه سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، هدف توماس توخل، سرمربی چلسی است. اگرچه سرمربی آلمانی تمایلی به صحبت در مورد این بازیکن ندارد، اما بسیار مشتاق است تا پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت بگیرد و او را به تیم خود بازگرداند. اوبامیانگ در 2 فصل زیر نظر توخل در دورتموند 79 گل به ثمر رساند. اولویت توخل جذب یک مدافع میانی و مهاجم است.

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا