اخبار ورزشی

چراغپور: مسیر درست نیست که برخی جرات می‌کنند کاندید شوند

چراغپور: مسیر درست نیست که برخی جرات می‌کنند کاندید شوند

جلال چراغ پور گفت: باید یک قدم به عقب برگردیم و ببینیم صداها از کجا می آید. اگر این مسیر درست باشد، پاسور جرأت نمی کند درخواست دهد

جلال چراغ پور کارشناس فوتبال کشورمان از کاندیدای انتخابی فدراسیون فوتبال می گوید.

جلال چراغ پور، کارشناس و مدرس فوتبال که با خبرنگار ایرنا گفت و گو کرده است، معتقد است که بازگرداندن افرادی که امتحان پس داده اند به زمین مسابقه خیانت است، اما فایده آن برای عده ای این است که عده ای به سر کار برگردند.

در روزهایی که انتقاد از مشارکت برخی افراد در انتخابات فدرال به اوج خود رسیده است، چیراگپور معتقد است کسانی که او را انتخاب می کنند بیش از آن مردم مقصر هستند. وی درباره علت حضور این افراد در انتخابات گفت:

مشکل این است که در فوتبال مرد کم است و چون نیازی به برنامه خاصی نیست هرکسی می تواند کاندید شود. ما نباید از افرادی که قبلاً امتحان را پس داده اند چشم پوشی کنیم. آنها رویای ریاست جمهوری را در سر می پرورانند و فکر می کنند که شاید سیلی خورده اند و تغییر کرده اند تا اوضاع را درست کنند. هر چند ممکن نیست.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد:

فکر می کنم باید یک قدم به عقب برگردیم. کسانی که به این افراد رای می دهند مشکل اصلی هستند. چه می شود که روسای هیئت های برخی استان ها که سال ها بر این صندلی نشسته اند به چنین افرادی رای می دهند، این افراد چه سودی می برند و به دنبال چه هستند؟ چرا این ناتوانی هایی را که ما می بینیم نمی بینند؟ این دوستانی که 19 و 20 ساله در راس هیئت هستند چرا به تایید چنین افرادی رای می دهند؟ افرادی هستند که از جوانی رئیس هیئت مدیره شدند و اکنون با عصا در جلسات شرکت می کنند. هر وقت به این استان رفتی این دوستان آنجا هستند. باید یک قدم به عقب برگردیم و ببینیم صداها از کجا می آیداگر این مسیر درست باشد، پاسور جرأت نمی کند درخواست دهد. اما متأسفانه فردی که اینجا بوده است بیشتر از نحوه جمع آوری آرا می داند. چون یک بار این کار را کرد و دو بار جلسه را برگزار کرد. این فرد امتحان را پس داده است و می داند از پیشکسوتان، ملی پوشان، نمایندگان وزارت ورزش و ..به چه کسانی مراجعه کند. پس ابزارهای لابی این مرد از خودش خطرناکتر است.

او اضافه کرد:

برخی از کاندیداها اکنون مدعی هستند که می خواهند فوتبال ایران را نجات دهند، اما در این مدت دست به هر کاری زدند تا اتفاقات داخلی که می خواستند رخ دهد. نمونه آن را می توان در بین معلمان کمیته آموزش دید.
چراغپور صحبت خود را با حکایتی به پایان رساند:

روزی روزگاری چشمه ای بود که بالای آن آب زلال بود و آن طرف آب گل آلود. مردی در کناره صاف رودخانه نشسته بود. از او پرسیدند چرا اینجا نشستی؟ گفت من اینجا می نشینم تا آب گل آلود پاک شود. به او گفتند این آب گل آلود هم کار تو بود. اگر می خواهید آب را تصفیه کنید، چرا منبع آن را پیدا نمی کنید و آن را تصفیه نمی کنید؟ حالا این حکایت کسانی است که می خواهند برای اصلاحات به فدراسیون بیایند. خودشان عامل این چیزها هستند اما طوری رفتار می کنند که انگار می خواهند همه چیز را درست کنند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا