اخبار ورزشی

پیروزی فیرزوجا مقابل حریف هلندی/ کارلسن همچنان روی دور برد

پیروزی فیرزوجا مقابل حریف هلندی/ کارلسن همچنان روی دور برد

علیرضا فیروجا که در سوپر تورنمنت کریپتو کاپ آمریکا می درخشد

علیرضا فیروزجا که در سوپر تورنمنت کریپتو کاپ آمریکا شرکت کرده بود در سومین دوره این مسابقات قهرمان شد.

علیرضا فیروزجا که در سوپر تورنمنت کریپتو کاپ آمریکا (مرحله ششم تور قهرمانان شطرنج 2022) شرکت کرده بود، در دور سوم این دوره از مسابقات به مصاف انیش گیری شطرنج باز معروف هلندی رفت و موفق شد در مسابقه بسیار نزدیک . .

فیروزجا که با ریتینگ 2793 در این مسابقات حضور دارد برنده شد در حالی که حریفش 2783 ریتینگ داشت. فیروزجا در شش بازی خود به تساوی رسید تا دو شطرنج باز شانس خود را در بازی سرنوشت امتحان کنند. فیروزجا در بازی سرنوشت توانست این حریف هلندی را با مهره سفید شکست دهد تا برنده این نبرد اعلام شود.

در این مسابقات مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان موفق شد یک پیروزی دیگر مقابل حریف آمریکایی خود به دست آورد و سرآمد این مسابقات شود. بر اساس نتایج، فیروجا در رده چهارم این مسابقات قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مگنوس کارلسن، علیرضا فیروجا، لوون آرونیان، آنیش گیری، یان کریستوف دودا، لیم لی، هانس نیمن و پراگ ناناندا هشت شطرنجبازی هستند که در میامی آمریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقات در 7 راند سریع برگزار می شود که برنده هر مسابقه 3 امتیاز کسب می کند. علاوه بر این، هر بازیکنی که بازی خود را برنده شود، 7500 دلار برنده خواهد شد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا