اخبار ورزشی

پرسپولیس به دنبال یک کلین شیت دیگر در هفته اول لیگ برتر

پرسپولیس به دنبال یک کلین شیت دیگر در هفته اول لیگ برتر

آمار خط دفاعی پرسپولیس در 6 فصل اخیر و در بازی های افتتاحیه خوب بوده است.

به جز یک دوره، پرسپولیس در هر 6 دوره قبل موفق شد در هفته اول دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس روز 31 مرداد در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آخان می رود که امیدوار است آمار دفاعی و گلزنی خود را حفظ کند و دروازه را مانند فصول اخیر بسته نگه دارد.

نگاهی به بازی های افتتاحیه پرسپولیس در لیگ های گذشته نشان می دهد که از ابتدای دگرگونی پرسپولیس که با حضور برانکو ایوانکوویچ آغاز شد، قرمزها معمولاً موفق شده اند در بازی رفت دروازه خود را بسته نگه دارند.

به تعبیری دیگر از لیگ شانزدهم و با حضور برونکو، پرسپولیس عادت بد گلزنی را فراموش کرد و در اولین دیدار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. این آمار در دوران حضور برونکو ادامه داشت و در زمان حضور کالدرون نیز ادامه داشت و پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ 19 پارس جنوبی جم را با یک گل شکست داد تا کالدرون نیز نشان داد که چقدر در خط دفاعی تیمش حساس است.

از این رو نگاهی به بازی های افتتاحیه پرسپولیس نشان می دهد که سرخ پوشان تهرانی در 6 فصل اخیر تنها یک بار در بازی رفت را باز دیده اند که آن هم بازی فصل قبل (لیگ 21) مقابل فولاد بود. یحیی در لیگ بیستم و بیست و یکم که در بازی رفت هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، در لیگ بیستم نه گلی دریافت کرد و نه گلی دریافت کرد و در لیگ قبل هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا اینکه پرسپولیس در بازی رفت پس از 5 گل دروازه خود را باز کرد. فصل های متوالی بودن این که از ابتدا مشخص بود قرمزها برخلاف تمام دوره های اخیر در لیگ بیست و یکم دفاعی شکننده و دروازه بان دارند. حال باید دید با توجه به بازگشت بیرو و خریدهای پر شور گل محمدی در خط دفاعی، پرسپولیس می تواند بار دیگر در بازی رفت دروازه خود را بسته نگه دارد یا خیر.

پرسپولیس در اولین بازی لیگ 22 باید در فولاد شهر به مصاف ذوب آخان برود.

نتایج اولین بازی های پرسپولیس از حضور برونکو

لیگ شانزدهم: سایپا 0-1 پرسپولیس
لیگ هفدهم: پرسپولیس 2-0 فولاد
لیگ هجدهم: پرسپولیس 0-1 شکست خورد
لیگ نوزدهم: پرسپولیس 1-0 پارس جنوبی جم
لیگ بیستم: سایپا 0-0 پرسپولیس
لیگ بیست و یکم: فولاد 1-3 پرسپولیس

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا