اخبار ورزشی

واکنش منصور رشیدی به صحبت های خیابانی؛ اولین بار است چنین چیزی می شنوم!

واکنش منصور رشیدی به صحبت های خیابانی؛ اولین بار است چنین چیزی می شنوم!

صحبت های حاشیه ای جواد خاتانی همچنان ادامه دارد

واکنش منصور رشیدی به صحبت های جواد خاتانی.

جواد حبانی صبح دیروز در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شد و جزئیاتی از دربی سال 1354 را بیان کرد و گفت: تاج در اردیبهشت 54 در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت و 3 بر صفر پیروز شد. همایون بهزادی سرمربی پرسپولیس مدعی است که تاج ها دوپینگ کرده اند و او اسناد پرونده تاج هایی که شب قبل در کلانتری بودند را باز می کند و گویا دوپینگ واقعی بوده و هفت بازیکن تاج به دوپینگ محکوم شده اند. .

قانون این است که تیم قبل از پایان مسابقه اعتراض کند و همایون بهزادی با زیرکی قبل از پایان مسابقه اعتراض کرد. افسر دوپینگ بازیکنانی را که همایون بهزادی مدعی دوپینگ است از استادیوم آزادی به آزمایشگاهی در خیابان طالقانی می برد و به نظر می رسد تست مثبت است.

علی عبده رئیس باشگاه پرسپولیس و کامیبس آتابای رئیس فدراسیون فوتبال به همایون بهزادی گفتند که آرامش داشته باشد چون سه ماه بعد المپیکی هستیم و همه این بازیکنان ملی پوش هستند و اگر مجازات شوند تیم ملی خواهد شد. از آنها استفاده نکنید همایون بهزادی شکست نمی خورد و کار درگیر درگیری با علی عبده می شود و همایون بهزادی از پرسپولیس جدا می شود و بویوک واتانکا مربی تیم پرسپولیس می شود.»

پس از مطرح شدن این موضوع، منصور رشیدی به این موضوع واکنش نشان داد و به ورزش سه گفت:

چنین مشکلی وجود نداشت و اولین بار است که در مورد آن می شنوم. دقیقاً یادم نیست در سال 1954 کدام بازی بود، اما هر چه بود، فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد. اگر این مشکل وجود داشت حتما متوجه آن می شدم و از آن آگاه بودم. اصلا اینطور نبود. نمی دانم از چه کسی شنیده اید و این داستان چگونه شکل گرفته است.

سپس دقیقاً صحبت های جواد حبانی را به بری رشیدی رساندیم و گفتیم که دوپینگ تاجی با آزمایشات ثابت شده است و او پاسخ داد:

اصلا چنین سوالی مطرح نبود و خدا شاهد است که من اولین بار است که می شنوم. شاید بچه های دیگر اطلاعات بیشتری داشته باشند. نمی دانم در آن بازی بازی کردم یا نه، اما سر کار بودم و به نظرم این درست نیست.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در آن مدت تست دوپینگ انجام شده است، گفت.

خیر؛ قبل از انقلاب در ایران چنین مشکلاتی وجود نداشت و هرگز اینطور نبود که بازیکنی به خاطر سنش زیاد بدود یا خیلی تلاش کند تا از دوپینگ استفاده کند. اصلا تست دوپینگی انجام نشد و چیزی نشنیدم.

بقیه بچه ها شاید حافظه بهتری داشته باشند و تا جایی که من می دانم قبل از انقلاب بحث دوپینگ در ایران مطرح نمی شد یا اگر مطرح بود من از آن اطلاعی نداشتم. اما من هرگز چیزی در مورد نژادی که شما نام بردید نشنیده ام.
رشیدی در پاسخ به این ادعا که آتابای و عبده مانع از انتشار این خبر و محرومیت بازیکنان تاج به دلیل تاج‌بازی هستند، گفت:

من هیچ نظری ندارم زیرا چیزی نشنیده ام. اگر اتفاقی می افتاد به عنوان بازیکن تاج در جریان بودم.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا