اخبار ورزشی

واکنش فدراسیون کشتی به شایعات ماجرای تصمیم آقای خاص برای استعفا چیست؟/ پرواز جداگانه بنا با سایر کشتی گیران

واکنش فدراسیون کشتی به شایعات

ماجرای تصمیم آقای خاص برای استعفا چیست؟/ پرواز جداگانه بنا با سایر کشتی گیران

به گزارش آلفابلاگ :سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب نتایج ناامیدکننده در مسابقات جهانی از این تیم خداحافظی کرد اما به نظر می رسد این خداحافظی دلایل دیگری هم داشته باشد.

ماجرای تصمیم آقای هاس برای استعفا ریشه در مسائل دیگری دارد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با حضور برترین تیم ها به پایان رسید و تیم کشتی ایران با کسب 2 مدال نقره از محمدرضا گرا و امین میرزازاده و یک مدال برنز از محمدهادی ساروی به پایان رسید.

همانطور که تیم ایران از کسب مدال طلا محروم شد، از رسیدن به سکوی تیم نیز جلوگیری شد.در پایان این مسابقات، ترکیه با ۱۲۵ امتیاز (۲ طلا و ۳ برنز)، آذربایجان ۱۱۸ امتیاز (یک طلا، یک نقره و ۳ برنز)، صربستان ۱۱۰ امتیاز (۴ طلا) اول تا سوم شدند. ایران با ۸۱ امتیاز چهارم شد و قرقیزستان هم با ۷۷ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

در پایان این مسابقات محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات جهانی با شاگردانش در گروه واتس آپ تیم ملی خداحافظی کرد.

پس از قهرمانی جهان و کسب نتایج نه چندان خوب در جدال و با انتشار این خبر، دوباره سوال استعفای بنا مطرح شد. ظاهراً آقای خاص فرنگی ایران در جریان بازی های صربستان به علیرضا دبیر گفته بود که کافی است یک مبارزه دیگر سرمربی شود اما هرگز خداحافظی نکرد.

بعد از پایان مسابقات کشتی فرنگی کشتی گیران اعزامی کشورمان با 2 مربی دیگر عصر امروز از ترکیه به کشور باز می گردند اما پرواز بنا به همراه بقیه مربیان از مسیر دیگری است و شبانه راهی تهران می شوند، یعنی. چرا بنا از کشتی گیران خداحافظی کرد. یکی از اعضای کادر فنی با تایید این خبر گفت: بنا به دلیل پرواز جداگانه از شاگردانش خداحافظی کرد اما استعفای صورت نگرفت.

حالا اینکه آیا محمد بنا می خواهد به همکاری با فدراسیون کشتی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی های پاریس در سال 2024 ادامه دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما آنچه مشخص است این است که فدراسیون تمایلی به قطع همکاری با بنا ندارد.

بنا قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود که بدون توجه به نتیجه جام جهانی، به دلیل خستگی ناشی از حضور شبانه روزی در اردوی تیم ملی، پس از پایان جام جهانی او قصد سرمربیگری تیم ملی را نداشت.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون کشتی با تاکید بر توانمندی های فنی محمد بنا، تصمیم برای ادامه یا قطع همکاری با او را به برگزاری جلسه ای در تهران موکول کردند و هنوز مشخص نیست که آیا ادامه همکاری با بنا وجود دارد یا خیر.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگویی کوتاه در این باره گفت:من حدود همین امروز نزد بنا بودم و با او صحبت کردم اما هیچ صحبتی در خصوص استعفای او و خداحافظی مطرح نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا