اخبار ورزشی

هومن افاضلی، مدیر فنی نفت مسجدسلیمان؛ در حال مذاکره!

هومن افاضلی، مدیر فنی نفت مسجدسلیمان؛ در حال مذاکره!

شایعه اضافه شدن خمان افاضلی به کادر فنی نفت مسجد سلیمان صحت ندارد و باشگاه در حال مذاکره با وی برای قبول سمت مدیر فنی است.

در صورت مثبت بودن نتیجه مذاکرات هومان افاضلی و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، افاضلی به عنوان مدیر فنی این تیم لیگ برتری معرفی می شود.

زمانی که هدایت یزدی، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در گفتگوی رسانه ای از اضافه شدن هومان افاضلی به کادر فنی نفت مسجد سلیمان خبر داد، این سوء تفاهم در برخی رسانه ها به وجود آمد که افاضلی به کادر فنی این تیم لیگ برتری اضافه می شود. اما نه از مسجد سلیمان، مشخص می شود که پیشنهاد رضا مهاجری به هومان افاضلی برای همکاری به عنوان مدیر فنی بوده است.

با توجه به درخواست رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان و به منظور تقویت بنیان فنی این تیم، خمان افاضلی به عنوان مدیر فنی با این باشگاه منصوب شد. البته هنوز طرفین به طور کامل بر سر این همکاری به توافق نرسیده اند و مدیرعامل باشگاه هم اکنون در حال مذاکره با هومان افاضلی است.

فصل گذشته نفت مسجد سلیمان یکی از تیم هایی بود که به دسته پایین سقوط کرد و رضا مهاجری این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد. نفتچی ها فصل جدید را با پیروزی خانگی 3 بر 2 مقابل تیم جدید مس کرمان آغاز کردند اما سرمربی این تیم معتقد است حضور هومان افاضلی به عنوان مدیر فنی می تواند پایه های فنی نفت مسجد سلیمان را تقویت کند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا