فشن

رنگ مو جدید برای عید

رنگ مو جدید برای عید

ترند رنگ مو برای عید 1403 به دو سمت حرکت کرده است:

  • اجرای لایت های متفاوت مانند فیس فریم و لایت جلوی مو
  • استفاده از رنگ های خاص مانند رنگ های یخی و مرواریدی

حتی اگر اهل رنگ و لایت کردن موهایتان هم نباشید، شاید در نزدیکی ایام عید نوروز به انجام این کار وسوسه شوید. پس خیلی عجیب نیست که به دنبال رنگ مو جدید برای عید باشید و بهترین رنگ ها را برای این دوره به خصوص دنبال کنید. اگرچه در انتخاب رنگ مو مناسب، باید به رنگ پوست، رنگ چشم، سن، اندازه موها و … توجه کرد، اما اگر دوست دارید در کنار این موارد، با جریان مد هم حرکت کنید، پس رنگ های ترند سال 1403 را در برنامه خود داشته باشید. اما این رنگ ها کدامند و چه تکنیک هایی برای رنگ و لایت مو در سال جدید ترند شده است؟

 

رنگ مو برای عید 1403

اگر دوست دارید در سال جدید، به روز ترین موها را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از لایت مو فیس فریم استفاده کنید. این سبک لایت، اگر با تکنیک درست و با رنگ مناسب روی موها پیاده شود، قطعا یکی از بهترین مدل هایی است که برای سال جدید می توانید داشته باشید. اگر رنگ بستر موهای شما به خودی خود، مناسب باشد، بدون اینکه نیاز به رنگ کردن آن داشته باشید، تنها با لایت کردن بخش جلویی موها، می توانید از زیبایی این سبک رنگ مو جدید برای عید استفاده کنید.

شما حتی می توانید برای فیس فریم از رنگ های فانتزی و یا یخی استفاده کنید. اگر رنگ زمینه موهایتان به شکلی است که می توان از رنگ های شاد و فانتزی مانند بنفش، یاسی، صورتی یا آبی استفاده کرد، لحظه ای در انجام آن تعلل نکنید. هم چنین می توانید برای لایت مو از رنگ سال که هلویی مخملی است، استفاده کنید. ترکیب رنگ هلویی با زمینه بلوند، قهوه ای و شکلاتی، انتخابی درست است، البته اگر با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد.

F:\مونا یزدانی\آذر\تصاویر\رپورتاژ\blue-light-hair.jpg

رنگ مو جدید برای عید امسال، لایت های متفاوت است که فیس فریم یکی از آنها بود. شما می توانید به جای ایجاد قاب فیس فریم، از لایت جلوی مو استفاده کنید. با این کار نه تنها کل موهایتان را رنگ نکرده و در هزینه هایتان تا حد زیادی صرفه جویی شده است، کاملا تکنیک هایی که در سال جدید ترند خواهد بود را پیاده سازی کرده اید. رنگ و لایت جلوی مو هم می تواند برای زمان هایی که از شال و روسری استفاده می کنید و هم دیگر زمان ها، مناسب باشد. در هر دو صورت این لایت، تفاوت خاص و جالبی در چهره شما ایجاد می کند.

استفاده از رنگ های زیر برای لایت جلوی موهای شما در سال جدید ترند خواهد بود. البته قبل از هر چیز به تناسب رنگ زمینه موها، رنگ پوست و رنگ چشم خود با لایت انتخابی توجه کنید.

  • لایت استخوانی
  • لایت صدفی
  • لایت مرواریدی
  • لایت مو هلویی یا مرجانی
  • لایت مو فانتزی مانند بنفش، آبی و یاسی
  • لایت مو یخی دودی

این سبک از لایت حتی برای خانم هایی که موهای کوتاهی دارند هم مناسب است. اما تکنیک فیس فریم را نمی توان روی موی کوتاه اجرا کرد. پس در صورتی که موهای کوتاهی دارید و به دنبال رنگ مو جدید برای عید هستید، می توانید از این سبک لایت استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم حتما تنوع زیادی از انواع رنگ مو جلو سر را در لینک زیر مشاهده کنید و ایده بگیرید.

https://monayazdani.com/front-hair-color/

رنگ مو سال 1403

رنگ مو سال 1403 به سمت رنگ های بلوند و روشن حرکت کرده است. اگر دوست دارید موهای خود را تمام رنگ کنید، پیشنهاد می کنیم به سمت رنگ های بلوند، یخی و متفاوت از رنگ های کلاسیک حرکت کنید. این رنگ ها را می توانید به صورت ترکیبی هم اجرا کرده و حتی روی موهای تیره خود به صورت لایت پیاده کنید. دست شما برای انتخاب باز خواهد بود، تنها کافی است بدانید که رنگ مو جدید برای عید امسال چیست و چگونه می توان روی خط مد امسال حرکت کرد. گزینه هایی که می توانید برای سال نو داشته باشید، می تواند از بین موارد زیر انتخاب شود:

رنگ یخی دودی

رنگ یخی استخوانی

رنگ یخی آبی

رنگ یخی صدفی

رنگ یخی بنفش

همان طور که دیدید، می توان از ترکیب رنگ های یخی با رنگ های فانتزی استفاده کرد. این رنگ های مدرن، انتخاب خانم های جسوری است که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند و در عین حال دوست دارند که از جریان مد عقب نیفتند. شاید در حالت عادی رنگ موهای فانتزی انتخاب بسیاری از خانم ها نباشد، اما ترکیب آن با رنگ یخی، تفاوت چشم گیری ایجاد می کند. به طوری که یکی از خاص ترین رنگ موهای سال 1403 را باید ترکیب رنگ های یخی با رنگ های فانتزی دانست. یک استایل خاص و شیک، متفاوت و جذاب با ترکیب رنگ بنفش و یخی روی موهای شما. این تفاوت همان چیزی است که برای سال نو می توان انتظار آن را داشت!

F:\مونا یزدانی\آذر\تصاویر\رپورتاژ\bone-hair-light.jpg

بهترین رنگ مو برای عید 1403

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب مناسب ترین رنگ مو برای عید نوروز، قبل از هر چیز به رنگ پوست، سن و سال و رنگ چشم خود توجه کنید. شاید یک رنگ از نظر ترند بودن، این روزها غوغا به پا کرده باشد، اما مناسب شما نبوده و اجرای آن تنها باعث به هدر رفتن هزینه و زمان شما خواهد شد. بهترین رنگ مو برای عید 1403 رنگی است که در عین تناسب داشتن با رنگ پوست و مشخصات ظاهری شما، تا جای ممکن در مسیر مد روز و رنگ های ترند سال هم باشد. در این مطلب سعی شد، رنگ هایی که برای سال جدید، مورد استقبال بیش تری قرار خواهند گرفت را به شما اعلام کنیم. تنوع این رنگ ها به گونه ای است که هر خانمی می تواند رنگی مناسب خود را از بین آنها برای رنگ مو عید نوروز انتخاب کرده و از به روز و مدرن بودن استایل خود لذت ببرد. در این مسیر حتما از مشاوره های تخصصی رنگ کاران و آرایشگران ماهر استفاده کنید تا به این ترتیب از نهایت حرفه ای و به روز بودن بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا