فن آوری

ست آبچکان رومیزی Rinnig

ست آبچکان رومیزی Rinnig

شاید تا به حال برای شما هم سوال شده باشد که چه  آبچکانی مناسب آشپزخانه شما است و یا چه آبچکانی را باید خرید ؟

آبچکان ها یکی از ضروری ترین وسیله هایی هستند که باید در هر آشپزخانه باشد ‌‌. آبچکان ها جنس های متفاوتی دارند . چوبی ، استیل و یا پلاستیک . که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند ‌.

با ما همراه باشید تا در ادامه یکی از بهترین آبچکان ها را به شما معرفی کنیم .

مجموعه سالوت در راستای تولید لوازم آشپزخانه و دکوراتیو , محصولات کاربردی و متنوعی را طراحی کرده است . با افتخار در سایت ما آبچکان های متنوعی وجود دارد که شما می‌ توانید بر اساس نیاز خود یکی از این آبچکان ها را تهیه و خریداری کنید.

این محصول به شما کمک می کند که با سرعت بیشتری و با نظم بیشترظرف های خود را بچینید. طراحی این آبچکان ها به گونه ای است که به آشپزخانه شما زیبایی بیشتری می ‌دهد و راحتی زیادی برای افراد در آشپزخانه به وجود می آورد .

موارد کاربرد آبچکان رومیزی RINNIG :

موارد کاربرد آبچکان رومیزی RINNIG :

علاوه بر آشپزخانه های معمولی برای آشپزخانه هایی که فضای کافی ندارند گزینه بسیار مناسبی است ، چرا که می‌توانید آبچکان را روی سینک بگذارید و به راحتی از آن استفاده کنید و ظرف هایتان را روی آن قرار بدید و وقتی خشک شد جمعشان کنید .

ست آبچکان RINNIG   با طراحی زیبا و منحصر به فرد می تواند دکور و همچنین فضای داخلی آشپزخانه شما را بسیار زیبا کند. رنگ مشکی مات این محصول به فضای آشپزخانه شما حسی کلاسیک و گرم می دهد و باعث زیبا تر کردن آشپزخانه شما می ‌شود .

کم جا و کاربردی :

یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول سه تکه بودن آن می باشد. شما وقتی که کارتان با این محصول تمام شد، می توانید آن را به صورت تکه تکه جدا کرده و در گوشه ای بگذارید تا فضای کمتری از آشپزخانه تان را اشغال کند.

دارای سینی دو طرفه :

دارای سینی دو طرفه :

این محصول دارای یک سینی آبچکان هست و یکی دیگر از قابلیت های مهم این محصول دو طرفه بودن سینی زیری آن می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که آب اضافی همان موقع داخل سینک ریخته شود یا درون سینی زیری این محصول جمع شود و خود شما آب را تخلیه کنید و همچنین این آبچکان  شیب ملایمی دارد که برای تخیله آب به جا مانده از ظروف و ریختن آن درون سینک بسیار مناسب می باشد.

این محصول ۹ بشقاب را در خود جای می‌دهد و بخش های اختصاصی برای لیوان و قاشق چنگال ها دارد . به خاطر رنگ مشکی که دارد با هر دکوراسیونی به راحتی ست می‌شود .

تولید شده از متریال درجه یک :

تولید شده از متریال درجه یک :

در تولید و طراحی این محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است . طوری که با خرید یکی از این آبچکان ها می توانید سالیان سال از این محصول استفاده کنید انقدر که با دوام است .

در آخر از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید از شما ممنونیم . شما می‌ توانید تنها با نگاه کردن بخش ظروف نظم دهنده ی آشپزخانه در سایت ما ده ها مدل از انواع آبچکان ها را ببینید ، که از طراحی بسیار زیبایی برخوردارند و همچنین با کیفیت ساخته شده اند و از قیمت‌ مناسبی هم برخوردار هستند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا