اخبار ورزشی

نامه اداره مالیات به فدراسیون برای پرداخت مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس

نامه اداره مالیات به فدراسیون برای پرداخت مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس

اتحادیه فوتبال برای قرارداد مارک ویلموتس باید پول زیادی به اداره مالیات پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال نامه ای از اداره مالیات برای پرداخت مالیات به مارک ویلموتس دریافت کرده و باید 32 میلیارد تومان مالیات بابت قرارداد این مربی بلژیکی بپردازد.

ضرباتی که قرارداد با مارک ویلموتس به بدنه فوتبال وارد کرد مانند دومینو یکی پس از دیگری وارد شد و حالا اتحادیه فوتبال انگلیس باید 32 میلیارد تومان بابت مالیات این قرارداد بپردازد.

به دنبال رای دادگاه داوری ورزش (CAS) و فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت 3 میلیون و 325 هزار یورو به همراه 5 درصد سود سالانه به ویلموتس، اکنون گزارش شده است که نامه ای از اداره مالیات صادر شده است. به اتحادیه فوتبال انگلیس فرستاده شد که باید 32 میلیارد تومان برای قرارداد ویلموتس پرداخت کنند. طبق قرارداد مهدی تاج با مارک ویلموتس، مالیات از تعهدات فدراسیون فوتبال است.

نکته جالب اینجاست که در تاریخ 22 دسامبر 2018 روابط عمومی فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای در خصوص نحوه پرداخت دستمزد ویلموتس تاکید کرد که «در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون به مالیات نمی دهند» که البته بعد از انتشار معاهده مشخص شد که اینطور نبوده و در واقع پرداخت مالیات بر عهده فدراسیون است اما این فدراسیون اظهارات کذب کرده است. در این مورد در زمان تاج.

فدراسیون فوتبال فارغ از تبعات فنی و اجتماعی این قرارداد، ۲۵ میلیارد تومان بابت وام دو میلیون یورویی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به شستا پرداخت که شکایتی مبنی بر عدم بازپرداخت این مبلغ مطرح شد. انجام دادم این مبلغ زمانی پرداخت شد که دادگاه تصمیم خود را در مورد مزایده اموال ثبت شده فدراسیون صادر کرد، البته مبلغ مذکور کمتر از 2 میلیون یورو محاسبه شده در روز وام گرفته شده است. به همین دلیل شستا با وجود واریز 25 میلیارد به حساب خود، ساختمان فدراسیون فوتبال و دو دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را مصادره کرد تا وامی را که برای پرداخت مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال داده بود، پس بگیرد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا