اخبار ورزشی

لیست دوم خروج ساپینتو در استقلال/ ۲ بازیکنی که از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند

لیست دوم خروج ساپینتو در استقلال/ ۲ بازیکنی که از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند

تیم فوتبال استقلال به تمرینات خود در ترکیه ادامه می دهد و تا پایان هفته جاری اردوی خود را در این کشور ادامه می دهد، در روزهای گذشته اخبار متفاوت و متعددی از لیست این تیم برای فصل بیست و دوم منتشر شد که حاکی از آن بود که با تصمیم ساپینتو سرمربی استقلال به احتمال زیاد بازیکنانی در دومین لیست مازاد قرار خواهند گرفت که پس از بازگشت تیم از ترکیه اوایل هفته آینده ارائه خواهد شد.

با شروع به کار سرمربی پرتغالی پس از یک هفته کار با استقلالی ها، در همان ابتدا خواستار عذر 7 نفر از جمله رضا آذری، زکریا مرادی، امین قاسمی نژاد، فردین رجب، سینا هادی پور، آرش دیلیری و متین کریم زاده شد و در لیست قرمز و خروج قرار گرفتند ، به جز آذری سایر بازیکنان به صورت قرضی از این تیم جدا شده بودند و در فصل گذشته راهی تیم های دیگر شده بودند. در آن زمان گفته می شد که این لیست آخرین مازاد استقلال است و بازیکنانی که استقلال را در ترکیه همراهی می کنند ،  استقلال را در فصل جدید همراهی می کنند ولی سرمربی جدید قصد جدایی 2 بازیکن در پست های متفاوت را دارد.

۲ بازیکنی که از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند

این در حالی است که طبق شنیده ها با بازگشت استقلالی ها به احتمال زیاد بازیکنی در فاز هجومی این تیم از جمع آبی ها جدا شود تا ترافیک فعلی این پست حل شود. کاوه رضایی، سجاد شهبازادا، پیمان بابایی که جزو خرید های جدید در این فصل هستند به همراه آرمان رمضانی و ارسلان مطهری، که از قبل در استقلال بودند حالا مهاجمان نوک استقلال برای فصل جدید را تشکیل می دهند، برخی از این افراد به دلیل توانایی در حمل توپ، توانایی بازی در جناح یا پشت مهاجم را دارند.

اینکه آیا گزینه جدایی از مهاجمان خواهد بود و در لیست مازاد قرار می گیرد یا او با میل خودش از آبی ها جدا می شود، با بازگشت استقلال به تهران مشخص می شود. البته طبق شنیده های آلفابلاگ ، بازیکن دیگری در پست های دیگر در دومین لیست مازاد ساپینتو قرار دارد.

 

 

 

 از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا