اخبار ورزشی

لواندوفسکی: در مورد بازی 8-2 صحبت نمی کنیم اما پوکر مقابل رئال مادرید را فراموش نمی‌کنم

لواندوفسکی: در مورد بازی 8-2 صحبت نمی کنیم اما پوکر مقابل رئال مادرید را فراموش نمی‌کنم!

مهاجم جدید لهستانی بارسلونا ترجیح داده نمک به زخم هم تیمی هایش نپاشد.

روبرت لواندوفسکی برای اولین بار به عنوان بازیکن بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش مارکا، چهارمین بازی تدارکاتی بارسلونا در روز چهارشنبه (5 صبح) مقابل یوونتوس برگزار خواهد شد. روبرت لواندوفسکی، مهاجم جدید بارسلونا که چند روز پیش برای اولین بار مقابل رئال مادرید پیراهن آبی اناری ها را بر تن کرد، در کنفرانس پیش از بازی در کنار ژاوی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟ قطعا هدف ما باید همین باشد. با تیمی که داریم، آماده جنگیدن برای همه عناوین هستیم. این فصل بهتر از فصل گذشته خواهد بود. برای من شخصا بازی با پیراهن بارسلونا مهمتر از گلزنی است. از ابتدا که وارد تمرین شدم احساس خوبی داشتم چون همه از من حمایت کردند و از من استقبال کردند. به همین دلیل گفتم احساس می کنم سال ها در بارسا هستم. من اینجا هستم تا بهترین عملکردم را نشان دهم. سعی می کنم با آنها ارتباط برقرار کنم و البته زبانم را بهتر کنم!

خبرنگاری درباره باخت معروف 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ که خود لواندوفسکی در بین گلزنان آن بازی بود پرسید. مهاجم جدید لهستانی بلوگرانا گفت:

نه، ما در رختکن در مورد بازی 8-2 صحبت نکردیم! (با یک لبخند). مهمترین بخش فوتبال زمان حال است نه گذشته. اما قطعا 4 گلی که به رئال مادرید زدم را فراموش نمی کنم! به هر حال همه این اتفاقات مربوط به سال های گذشته است.

روبرت لواندوفسکی نیز در مورد هم تیمی هایش اظهار نظر کرد:

در اینجا بازیکنی مثل رافینیا داریم که کیفیتش استثنایی است و از همان جلسه اول تمرین با تیم خوب بود. بارسا همچنین بازیکنان جوان با استعدادی دارد و با وجود همه اینها، فکر می کنم آینده تیم روشن است. سن من کوچکتر از سنی است که در شناسنامه ام نوشته شده است. نمی توانم بگویم چند سال از فوتبالم باقی مانده است، اما مطمئنم چند سال دیگر برای بازی در سطح اول فرصت دارم.

 

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا