اخبار ورزشی

عضو هیات مدیره استقلال: آجورلو فقط از ساپینتو حرف‌ شنوی دارد

عضو هیات مدیره استقلال: آجورلو فقط از ساپینتو حرف‌ شنوی دارد

محمد مومنی می گوید مصطفی آجورلو به خواسته های ساپینتو احترام می گذارد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره رابطه مصطفی آجورلو با ساپینتو صحبت کرد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:

استقلال اردوی مناسبی را در کیلومترهای ایران در ترکیه برگزار کرد و در این اردو آبی پوشان تمرینات منظم و فشرده ای را زیر نظر ریکاردو ساپینتو پشت سر گذاشتند که قطعا تاثیر این اردو در شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد. .

شروع لیگ برتر را می توان به اقتدار استقلال ربط داد، اگرچه بازی مقابل سپاهان یکی از تیم های مطرح و قدرتمند فوتبال ایران کار آسانی نیست، اما آبی پوشان در افتتاحیه مسابقات و با استفاده از آن تلاش خواهند کرد. شرایط خانگی که با حمایت هواداران پرشور، نتیجه خوبی برای نشان دادن اقتدار خود به تمام تیم های لیگ برتری به همراه خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود:

استقلال همیشه مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. آبی ها در فصل جدید نیز به دنبال آن هستند و با استفاده از شرایطی که دارند تلاش می کنند و به عنوانی که شایسته آن هستند دست پیدا کنند.

مومنی بیان کرد:

مدیریت باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای رفع تمام نیازهای سرمربی این تیم انجام داد. مصطفی آجورلو انرژی زیادی برای برآورده کردن خواسته‌های ساپینتو صرف کرد و ممکن است منتقدان خود را داشته باشد، اما عملکرد خوبی داشت.

وی تاکید کرد:

نظر و آرزوی همه کسانی که استقلال را دوست دارند و از سر دلسوزی می گویند استقلال نیاز به بازیکنانی دارد که در چه پست هایی قابل احترام هستند اما بهترین کارشناس استقلال سرمربی تیم یعنی ساپینتو است و باید ببینیم چه می خواهد. ، فقط آجورلو و فقط به ساپینتو وابسته است و به هیچکس جز سرمربی گوش نمی دهد. او مدیری است که نشان داده به خواسته‌های سرمربی‌اش احترام می‌گذارد و برنامه‌های کادرفنی را تا جایی که می‌تواند، دور از حاشیه و چراغ خاموش اجرا می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:

هواداران استقلال باید مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند و بدانند که حمایت آنها می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد، قطعا حضور در کنار تیم می تواند یک پیروزی دیگر برای استقلال به همراه داشته باشد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا