اخبار ورزشی

ساکت الهامی: فکر نمی کردم برای قهرمانی نساجی سرزنش شوم؛ حساب هواداران نساجی از بیانیه نویس ها جداست

ساکت الهامی: فکر نمی کردم برای قهرمانی نساجی سرزنش شوم؛ حساب هواداران نساجی از بیانیه نویس ها جداست

ساکت الهامی به اظهارات باشگاه نساجی واکنش نشان داد.

درگیری لفظی ساکت الهامی و حمید مطهری از جمله اخباری بود که این روزها از اردوی تیم های ایرانی در ترکیه منتشر شد. اتفاقی که واکنش هایی را در پی داشت و همچنین بیانیه باشگاه نساجی. ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته نساجی با انتشار پستی در اینستاگرام به این گفته و اتفاقات واکنش نشان داد. یک پست در اینستاگرام را بخوانید:

درود بر اهالی فوتبال و فیلم های تیم محبوب نساجی

روزی که به لطف خداوند با همدلی بازیکنان غیور و کادر فداکار و با حمایت شما دریا دلان و دعای مردم شریف قائم شهر، نساجی قهرمان جام حذفی شد، هرگز تصور نمی کردم روزی که برای این قهرمانی متهم می شد و باشگاهی که با هم قهرمان شد و به سهمیه آسیا رسیدیم، من را متهم به دفاع از حقوق نساجی می کنند.

باور نکردنی است؛ گناه من این است که زمانی که سرمربی نساجی بودم آبرو و اقتدار خود را کف دستم گرفتم و مقابل رقبای خود ایستادم و متأسفانه کسانی که مرا رها کردند تا توهین آمیزترین فحش ها را بشنوند و هرگز نخواستند از مربی خود حمایت کنند. حالا طوری رفتار می کنند که انگار تمام تلاش من برای قهرمانی نساجی و افتخار این تیم محبوب ارزشش را داشت و برای مربیان تیم های مقابل غصه می خورند!

البته برای من شما طرفداران پرشور و فهمیده نساجی جدا از این گفته نویسندگان هستید. این ادعاها و تظاهرها موفقیتی برای نساجی به ارمغان نیاورد و بعد از آن نیز موفقیتی به همراه نخواهد داشت.

اجازه دهید این دوستان موارد را در اظهارنامه ها حساب کنند، آنچه من می شمارم موفقیت های کسب شده با شرکت شما در نساجی است، موفقیت ها خواه ناخواه به نام من و در پرونده من و با اظهارنامه ثبت می شود. حذف شده.

مردم قائم شهر و هواداران نساجی مرا به خوبی می شناسند و خوب می دانند که نساجی مثل یک تراکتور بخشی از وجود من است اما امروز به هوادار تعهد دارم و تمام توان و حتی جانم را برای این تعهد خواهم گذاشت.

امیدوارم نساجی در فصل جدید موفق باشد که موفقیت این تیم و رضایت شما آرزوی من است.

من نمی خواهم خلفای من به آنها غبطه بخورند، به آنها تهمت ناروا زدند، من به آنها اخلاقی می دهم که کاوال کلفیل از نساجی نیست، کلمیف از پشت نام نساجی است. هادوان فوتبال و نساجی ما را از شر عین حسنان حفظ می کند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا