اخبار ورزشی

ساکت الهامی به قول خود وفا کرد! + عکس

ساکت الهامی به قول خود وفا کرد! + عکس

به گزارش آلفابلاگ :ساکت الهامی که گل تدارکاتی ریکاردو ساپینتو را در دیدار دوستانه با استقلال به ثمر رساند، چهارشنبه گذشته در تبریز با دسته گلی به مصاف قربان بردیف رفت.

ساکت الهامی در فصل جدید چهره جدیدی به نمایش می گذارد.

با شروع فصل جدید فوتبال در ایران، شاهد سکوت روحی تازه ای بر روی نیمکت هواداران هستیم. مربی جوان و تکنیکی که با قهرمانی در دو جام حذفی نام خود را مطرح کرده بود، پیش از این با واکنش های احساسی و جنجالی اش شناخته می شد و با آن شوخی می کردند؛ مشغله او بهتر از مثال آرام و واضح «برعکس، نخند نعم زنگی; کافور» اما حالا یک الهام بی صدا دیگر روی نیمکت هواداران می نشیند، یک الهام کاملاً بی صدا!

ساکت الهامی برای اینکه ثابت کند تغییر کرده است فصل را با گل های مهدی رحمتی و محمد نوازی آغاز کرد. در روز بازی، هواداران و آلومی ساکت به الهام بخش سرمربی و مربی تیم اراکی اشاره کردند تا اتفاقات و حواشی فینال جام حذفی را از دل خود دور کنند. یک هفته بعد در روزی که سعاد وفاپیشه به طور مشکوکی به سود نفت مسجد سلیمان سوت زد، یک پنالتی 100 درصد اشتباه به سود نفت اعلام کرد و گل صددرصد سالم این هوادار را قبول نکرد.
او آرام روی نیمکت نشست و پس از پایان مسابقه با وجود اینکه دو امتیاز را از دست داده بود و داور پیروزی 2-0 هواداران را به تساوی 1-1 تغییر داد، اما به اشتباهات مشکوک داور توجهی نکرد. هوادر در هفته سوم در یک بازی کم رنگ که تا به حال از تیم های الهامی ندیده بودیم به غرور خود باخت و مغلوب نفت آبادان شد اما بار دیگر ساکت الهامی با خونسردی و خونسردی این باخت را کنار زد تا ثابت کند که باتجربه تر شده است. پوستش را ریخته است.
ساکت الهامی در هفته چهارم تراکتورسازی را در تبریز متوقف کرد و در واکنش به تشویق هواداران تراکتور که هنوز قهرمانی تیمشان را با او به یاد دارند، اشک ریخت. اما جالب‌تر از این صحنه و جذاب‌تر از بازی تاکتیکی هواداران، دسته‌ گل‌هایی بود که به آرامی قربان بردیف را برانگیخت تا نشان دهد حرف‌های او در ابتدای فصل بعد از بازی دوستانه با استقلال، شعار توخالی یا خالی نبوده است..
سرمربی هوادار که قبل از شروع فصل، پس از تساوی هوادار مقابل استقلال در دیدار دوستانه تدارکاتی، گل ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال را به ثمر رساند، گفت که می‌خواهد این گل را به مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر بزند. سالی که فرهنگ ایرانیان را میهمانان خارجی فوتبال ما نشان دهد و خاطرات خوبی از کار در ایران داشته باشند.
ساکت الهامی به قول خود عمل کرد و این بار برای قربان بردیف، سرمربی ترکستانی تراکتورسازی که روس تبار است، دسته گل آورد و گفت: می خواستم اینگونه از بردیف استقبال کنم. این هدیه را دادم تا به او بگویم ما ایرانی ها به خصوص ترک ها و آذری زبان ها مهمان نواز هستیم.

بردیف که انتظار چنین هدیه جذابی را نداشت از سرمربی تیم تشکر کرد و از او به خاطر این رسم جالب تمجید کرد.

ساکت اکنون در هفته هفتم به مصاف سپاهان می رود و این بار نوبت خوزه مورایس است که از سرمربی هواداران گلزنی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا