اخبار ورزشی

رومانیولی: سبک پیولی مناسب مدافعان نیست؛ ساری تاکتیکی تر از پیولی است

رومانیولی: سبک پیولی مناسب مدافعان نیست؛ ساری تاکتیکی تر از پیولی است

کاپیتان سابق میلان در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلسیو رومانیولی به عنوان بازیکن آزاد به لاتزیو پیوست. او مائوریتزیو ساری را با استفانو پیولی مقایسه کرد و تاکید کرد که سبک بازی تیم پیولی برای مدافعان مشکل ایجاد می کند.

به گزارش TMW؛ رومانیولی گفت:

همیشه امیدوار بودم به اینجا بیایم. اراده هر دو طرف همیشه وجود داشته است و من از مدیر تاره و رئیس لوتیتو برای فرصتی که به من دادند تشکر می کنم. من خوبم خیلی بهتر از قبل من هنوز یک چیز قبلی را از دست می دهم، اما خیلی بهتر از چند ماه گذشته هستم. همانطور که تار گفت، من برای رسیدن به اینجا لحظه شماری می کردم. تا آخرین سال قراردادم با میلان سال‌ها را می‌شمردم و در سال آخر قراردادم هم برای آمدن به لاتزیو ماه‌شماری می‌کردم.

تاکتیک های خیلی بیشتری با ساری وجود دارد. سبک بازی او بیشتر به من می آید و آن را خیلی بیشتر دوست دارم. سبک پیولی برای مدافعان چندان مناسب نیست. در زمان پیولی، مدافعان بیشتر اوقات با مهاجمان تک به تک می شدند. ساری سبک تاکتیکی تری نسبت به پیولی دارد.

هدف این تیم صعود به لیگ قهرمانان اروپاست. لاتزیو در فصل گذشته موفق شد به این هدف دست پیدا کند، اما اکنون ما تیم بسیار قوی تری نسبت به فصل گذشته داریم.
به نظر من نباید با نستا مقایسه شوم. این مقایسه اشتباه است. من مسیر نسبتاً برعکسی را دنبال کردم و اکنون قدم بسیار مهمی در زندگی من است. تلاش برای انجام کاری مهم در این باشگاه همیشه هدف من بوده است.

میهایلوویچ شخصیت بزرگی است. او هم در سمپدوریا و هم در میلان برای من بسیار مهم بود و من همیشه از او سپاسگزار خواهم بود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا