کالای دیجیتال

معرفی ۱۰ ساعت هوشمند | ساعت هوشمند یک تلفن همراه دم دستی!

ساعت هوشمند! وسیله ای که به تازگی جای خود را در کنار تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاب و… در زندگی ما باز کرده و خیلی زود نیز پرطرفدار شده است؛ دلیل این سرعت در محبوب شدن امکانات زیادی است که در عین قیمت مناسب ما از ساعت های هوشمند دریافت می کنیم، امکاناتی که در مورد فعالیت های بدنی و وضعیت سلامت مان به ما خبر هایی می دهند یا قابلیت هایی همانند گوشی موبایل، که ما را از بار ها در آوردن گوشی موبایل مان در کوچه و خیابان بی نیاز می کنند. ساعت هوشمند خیلی سریع به یک همراه و دوست همیشگی برای ما تبدیل می شود که از تمام احوالات زندگی مان باخبر است و خیلی جاها کارمان را راه می اندازد پس انتخاب این دوست کار بسیار مهم و سختی است! البته بهتر است بگوییم قبلا کار سختی بود اما حالا ما در این مقاله بهترین و پرفروش ترین ساعت های هوشمند ماه را جمع آوری کرده ایم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

۱_ ساعت هوشمند میدسان مدل A1

صفحه نمایش این ساعت به شکل مربع و بند آن از جنس سیلیکون است. این ساعت دارای حسگر گام شمار بوده و امکانات دیگری چون تنظیم کردن آلارم ، تقویم ، ماشین حساب، قابلیت ضبط صدا، تغییر تم منو، ارسال و بررسی پیامک به زبان فارسی، امکان برقراری تماس، مکالمه از طریق بلوتوث یا سیم کارت، پخش موسیقی و کنترل موسیقی های تلفن، پایش وضعیت خواب و قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه هم از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند هستند. این ساعت هوشمند سیم کارت خور بوده و از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ هم پشتیبانی می کند. همچنین این ساعت دارای کابل شارژ نیز هست که انرژی آن را تامین می کند و همه این ها در کنار هم سبب شده اند که این ساعت هوشمند به یک گوشی کوچک و دم دستی بیشتر شبیه باشد تا یک ساعت ساده. در کنار این ساعت هوشمند یک محافظ شیشه ای صفحه نمایش هم به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

 

۲_ ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

این ساعت هوشمند محصول شرکت شیائومی است و همین خیلی حرف ها را راجب کیفیت آن بازگو می کند! مثلا این که مطمئنا این ساعت از همه ساعت های بی نام و نشان بازار کیفیت بیشتری دارد. ساعت شیائومی با تمام گوشی ها اعم از اندروید و ios هماهنگ می شود. این ساعت با گوشی های اندروید به وسیله نرم افزار Xiaomi wear و با گوشی های سیستم عامل ios به وسیله برنامه xiaomi wear lite ارتباط برقرار می کند. وجود حسگر های گام شمار، فشار سنج، شمارش ضربان قلب، ژیروسکوب و حسگر شتاب سنج از برتری های این ساعت بوده و امکاناتی چون مکان یاب GPS و مکالمه از طریق بلوتوث این ساعت را از دیگر ساعت های بازار متمایز می کنند.

۳_ ساعت هوشمند هایلو مدل سولار

ساعت هوشمند هایلو کمی محدودیت در اتصال به گوشی موبایل دارد به این صورت که با سیستم عامل ios از نسخه ۸ به بعد و با سیستم عامل های اندروید از نسخه ۴.۴ به بعد ارتباط می گیرد. کرنومتر، تایمر ، کنترل موسیقی، یافتن تلفن و پیش بینی آب و هوا از ویژگی های دیگر این ساعت هوشمند در کنار ویژگی های ورزشی آن هستند. این ساعت در هنگام پیاده روی، آهسته یا تند دویدن، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی، یوگا، ورزش در سالن ورزشی و هر ورزش دیگری که فکرش را بکنید کاربرد دارد چرا که قابلیت هایی چون شتاب سنج و حسگر شمارش ضربان قلب آن به شما در پایش هرچه بیشتر وضعیت جسمانی تان کمک می کنند.

در کنار این ساعت های زیبا نظر ما دیدن از مقاله راهنمای خریدگارد  هم هست نگاه کنید!

۴_ ساعت هوشمند مودیو

شما با خرید این ساعت نه تنها از یک ساعت هوشمند بلکه از ویژگی های یک تلفن همراه بهره مند می شوید! خرید این ساعت هوشمند شبیه آن است که شما یک موبایل کوچک و دم دستی با همان ویژگی های گوشی موبایل واقعی را به دست خودتان بسته باشید. اگر این ساعت را با بلوتوث به گوشی خود وصل کنید می توانید از طریق آن تماس برقرار کنید. از دیگر امکانات این ساعت می توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه، دارای منو فارسی، پشتیبانی از هدست بلوتوثی، مجهز به دوربین، مجهز به میکروفون و اسپیکر، ریموت موزیک پلیر و دوربین گوشی، قابلیت پخش MP3 ، قابلیت ضبط صدا، دارای تقویم، ماشین حساب، گالری و مدیریت فایل.

 

۵_ ساعت هوشمند سامسونگ مدل active2 44mm Galaxy watch

این ساعت سامسونگ صفحه نمایش لمسی داشته و ضد آب است‌ و این یعنی اینکه از این ساعت حتی در هنگام شنا هم می توانید استفاده کنید! این ساعت هوشمند سامسونگ از حسگر های فشار سنج، شتاب سنج ، شمارشگر ضربان قلب، ژیروسکوپ و سنجش نور محیط بهره مند است. همچنین این ساعت دارای استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط و زلزله است. می توانید از طریق متصل شدن به تلفن‌ همراه اندروید یا آیفون تان با این ساعت مکالمه نیز انجام دهید.

 

۶_ ساعت هوشمند هواوی WATCH FIT

این ساعت واقعا قابلیت های ویژه ای دارد! ساعت هوشمند هوآوی با ۶ حسگر منحصر به فرد شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب، ارتفاع سنج و کنترل اکسیژن خون عملکرد بسیار مناسبی در بخش حسگر ها از خود نشان داده است و شرکت هواوی با قرار دادن ویژگی هایی چون اعلام و نمایش اعلان های دریافتی، پیدا کردن و سایلنت کردن گوشی، نمایش دادن هشدار، تماس و پیام ، آنلاک کردن گوشی و لپ تاپ، نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی، تایمر، بیدار باش، کنترل دوربین و موزیک، تشخیص پوشیدن ساعت و نمایش آب و هوا در ساعت هوشمندش مخاطبان و مشتریان این محصول را شگفت زده کرده است. لازم به ذکر است که بگوییم این ساعت تنها با سیستم عامل ios هماهنگ می شود.

۷_ ساعت هوشمند گارمین مدل VENU 2

یک ساعت عالی برای طبیعت گردی و ماجراجویی های تان! بله درست است؛ این ساعت قیمت بالایی دارد ولی به موازات آن برند خوب و کیفیت بالایی هم دارد. این ساعت حسگر هایی چون ژیروسکوپ، فشار سنج، شتاب سنج، قطب نما، شمارش ضربان قلب، سنجش نور محیط، گام شمار و ارتفاع سنج دارد که در ماجراجویی های تان و حتی در زندگی روزمره خیلی به کارتان می آیند و اطلاع جالبی از زندگی تان را ثبت می کنند. جنس شیشه این ساعت دارای حافظه موسیقی تا ۶۵۰ آهنگ و قابلیت اتصال به هدفون بیسیم و سازگار با سیستم عامل اندروید و ios میباشد.

۸_ ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷

صفحه نمایش این ساعت در برابر گرد و غبار و ترک خوردگی مقاوم بوده، ۱۶ میلیون رنگ داشته، صفحه لمس خازنی دارد و ضمن پشتیبانی از گواهی IP 6X همیشه روشن است. حسگر گام شمار، موقعیت یاب GPS و حافظه داخلی ۳۲ گیگ این ساعت از دیگر ویژگی های این اپل واچ هستند و همه اینها در کنار سنسور تشخیص مقدار اکسیژن خون و برنامه سلامت ECG حتی بیشتر از پیش به چشم می آیند و این ساعت را تبدیل به یک ساعت معروف و پرطرفدار می کنند.

۹_ ساعت هوشمند W26+

این ساعت تنها یک ساعت روزمره نیست! بله یک ساعت ورزشی و‌ حتی پزشکی است! این ساعت هوشمند می تواند فشار خون، ضربان قلب و نوار قلب شما را اندازه بگیرد! پس اگر خودتان یا عزیزان تان بیماری دارید که بهتر است این اطلاعات را از بدن خود داشته باشید به جای دکتر رفتن یا هزینه اضافه برای خریدن دستگاه فشار خون تنها به این ساعت هوشمند اکتفا کنید. امکانات ورزشی این ساعت نیز کم نیستند ۱۳ مود ورزشی، گام شمار و اندازه گیری دما بدن از جمله آنها هستند. همچنین سنجش میزان خواب، واچ فیس قابل تغییر، کنترل موزیک و دوربین گوشی، امکان مکالمه و کلید جانبی چرخان از دیگر امکانات این ساعت هستند.

۱۰_ ساعت هوشمند مدل W26

دیگر نگران گم شدن یا دزدیده شدن ساعت هوشمند یا تلفن همراه تان نباشید چرا که این مدل ساعت هوشمند در صورت سرقت خودش به تلفن شما و در صورت دزدیده شدن تلفن تان در خودش آلارم پخش می کند. دو نوع آلارم دیگر نیز در این ساعت موجود است؛ مدل اول آن گونه که خودتان هشداری تنظیم می کنید و مورد دوم آلارم بیش از حد نشستن است‌. سنسور گام شمار را که دیگر همه ساعت های هوشمند دارند… اما حسگر های جدیدی نیز در این ساعت موجود است مثل شمارش ضربان قلب، نوار قلب، سنجش دمای بدن و فشار سنج که در نوع خود بی نظیر اند! همچنین تقویم، قابلیت ضبط صدا، قابلیت مکالمه، دارا بودن مد های ورزشی و پایش کیفیت خواب تنها گوشه ای از امکانات عمومی این ساعت هستند.

در کنار این ساعت های زیبا نظر ما دیدن از مقاله راهنمای خریدگارد  هم هست نگاه کنید!

در این مقاله با ۱۰ ساعت هوشمند پرفروش ماه و ویژگی های آنها آشنا شدیم حالا دیگر کاملا انتخاب با شماست! کدام یک برای شما مهمتر هستند؟ برند؟ ظاهر؟ ویژگی های ورزشی؟ کیفیت محصول؟ یا هر چیز دیگر! حالا که با ویژگی های هر ساعت آشنا شدید خیلی راحت تر و آگاهانه تر با توجه به نیاز های تان می توانید خرید خود را انجام دهید. و این را به خاطر داشته باشید که حتی اگر ورزشی انجام نمی دهید و فعالیتی ندارید باز هم ساعت هوشمند به کارتان می آید و برای شما بسیار جالب خواهد بود!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام من برای همسرم میخوام ساعتی هوشمند و دیجیتالی بخرم که عمر طولانی داشته باشه چکار کنم میشه راهنماییم کنین؟

    1. سلام پیشنهاد ما ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT و ساعت هوشمند هایلو مدل Solar و ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm می باشد میتوانید از قسمت محتوای سایت توضیحات محصول را مشاهده و خرید خود را از دیجی کالا نهایی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا