اخبار ورزشی

دردسرساز شدن تغییر دیدار افتتاحیه برای خریداران بلیت جام جهانی

دردسرساز شدن تغییر دیدار افتتاحیه برای خریداران بلیت جام جهانی

فیفا با استفاده از تقویم خود برای جام جهانی پیش رو، طبق سنت اجرا شده در 4 جام جهانی گذشته، قصد دارد مسابقات را با بازی تیم میزبان آغاز کند. اتفاقی که باعث می شود مسابقات جهانی ۱ روز زودتر از موعد مقرر آغاز شود.

افتتاحیه جام جهانی 2022 با بازی قطر و اکوادور مشکلاتی را به همراه داشته است.

فیفا با استفاده از تقویم خود برای جام جهانی آینده، قصد دارد این مسابقات را با بازی تیم میزبان به سنت 4 جام جهانی گذشته آغاز کند. اتفاقی که باعث می شود جام جهانی ۱ روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده آغاز شود.

افتتاحیه جام جهانی 2022 با دیدار قطر و اکوادور مشکلاتی را به همراه داشت.

قطر – اکوادور در بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 یک روز زودتر آغاز می شود

اما با توجه به جایگزینی بازی سنگال و هلند با قطر و اکوادور، بائوزا دیگر نمی تواند هر دو بازی را تماشا کند زیرا دومین بازی روز یک ساعت پس از اولین بازی آغاز می شود. وی در این خصوص گفت:

بلیت بازی سنگال-هلند را مخصوصاً به دلیل فاصله بین مسابقات خریداری کردم که مطابق با قوانین بلیط فیفا بود. طبق قوانین فیفا بین دو مسابقه باید 4 ساعت فاصله باشد، یعنی نمی توانستم برای دو بازی متوالی در یک روز بلیت بخرم، اما الان همین اتفاق برای من افتاد.
فیفا می گوید قبل از پیشنهاد چنین تغییراتی با قطر و دو فدراسیون فوتبال درگیر صحبت کرده است. در بیانیه آنها آمده است که هیچ یک از تیم های ملی با این تصمیم مخالفت نکرده اند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا