اخبار ورزشی

درخواست استقلال از سازمان لیگ؛ باید عدالت را رعایت کنید!

درخواست استقلال از سازمان لیگ؛ باید عدالت را رعایت کنید!

باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست دارد.

برگزاری رقابت های لیگ برتر با حضور تماشاگران در هفته دوم مسئولان باشگاه استقلال را بر آن داشت تا اختلاف با سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی برگشت این تیم در چارچوب رقابت های جاری لیگ برتر را تکمیل کنند.

پس از انتشار بیانیه سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور تماشاگران در هفته اول مسابقات لیگ برتر، باشگاه استقلال در کانال رسمی تلگرام خود در واکنش به این موضوع نوشت: با این شرایط بازی برگشت ما مقابل سپاهان نیز باید در اصفهان بدون تماشاگر برگزار شود.

پس از گذشت زمان بازی استقلال مقابل سپاهان و در آخرین روزهای پس از شکست این تیم، این موضوع چندان مورد توجه مسئولان استقلال قرار نگرفت تا اینکه بازی های هفته دوم در معرض دید عموم قرار گرفت. در عین حال هواداران استقلال بارها بر این موضوع تاکید کرده اند که باید به این خواسته حق باشگاهشان احترام گذاشته شود.

اما بیژن طاهری مدیر تیم استقلال در جدیدترین اظهارات خود باز هم در همین رسانه باشگاه، بار دیگر این جسارت را به کار گرفت و خطاب به مسئولان سازمان لیگ برای برقراری عدالت و اثبات اینکه سازمان لیگ نظر همه تیم ها یکسان است. ، استقلال باید در نیم فصل دوم بدون تماشاگر به مصاف سپاهان برود تا شرایطی مانند ورزشگاه آزادی به آنها داده شود.

با توجه به جام جهانی پیش رو و اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، تاریخ دقیق بازی برگشت استقلال مقابل سپاهان هنوز مشخص نیست، اما کاملاً مشخص است که مدیران استقلال نگران این هستند که بازی بدون حضور را انجام ندهند. تماشاگران در دور دوم

لازم به ذکر است؛ بعد از رفع مشکلات هفته اول، بازی های هفته دوم با شلوغی برگزار می شود و استقلالی ها احساس می کنند این تیم نتوانسته از شرایط خانگی به درستی استفاده کند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا