اخبار ورزشی

خداحافظی قهرمان 41 ساله تیم ملی از دنیای قهرمانی/ کاپیتان شمشیرش را آویخت

خداحافظی قهرمان 41 ساله تیم ملی از دنیای قهرمانی/ کاپیتان شمشیرش را آویخت

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه پس از پایان بازی های کشورهای اسلامی از مسابقات جهانی خداحافظی کرد.

کاپیتان 41 ساله تیم ملی شمشیربازی خداحافظی کرد.

محمد رضایی کاپیتان 41 ساله تیم ملی شمشیربازی EPE ایران از مسابقات قهرمانی جهان خداحافظی کرد.

رضایی در دو دوره اخیر به همراه تیم ملی شمشیربازی حضور داشت. او در مسابقات جهانی شمشیربازی مصر شرکت کرد که با موفقیت به پایان نرسید و خیلی زود کنار رفت که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
محمدرضایی پس از پایان این رقابت ها از مسابقات قهرمانی جهان خداحافظی کرد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت:

من محمد رضایی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و از 17 سالگی در پیست جنگیدم. چه شکست هایی که تجربه کردم و درس های زندگی به من داد و چه پیروزی هایی برایم شیرین و خاطره انگیز بود اما به زودی توسط دیگران فراموش شد.

به کسب مدال قهرمانی آسیا در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مدال تیمی بازی های آسیایی، رسیدن به جدول 16 نفره مسابقات جهانی روسیه، کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی بزرگسالان EPE برای اولین بار افتخار می کنم. کسب مدال برنز انفرادی مسابقات جایزه بزرگ کویت، 5 مدال تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا،طلای انفرادی جام جهانی شیراز، نقره جام جهانی کیش، دو جایزه نقره انفرادی ناس اسپرت دبی، برنز انفرادی کشورهای اسلامی، برنز انفرادی غرب آسیا و اکنون با افتخار مدال نقره تیمی بازی های کشورهای اسلامی و حدود 50 مدال دیگر از مسابقات قهرمانی کشوری و بین المللی. داشته اند.

همه این موفقیت ها را در این سال ها مدیون زحمات مربیان خوب و با اخلاقم آقایان کیومارت طلوعی، فرهاد رضایی، قدرت اله رضایی، سیامک فیض اصغری، علی یاکوبیان، والری دیموف، الکساندر، یوگنی بیرکوف، ساکو هستم. عیوضیان، شوکت و مهدی فرجی. من از آنها برای کمک به من در طول سالها و به اشتراک گذاشتن بی قید و شرط تجربیات خود با من تشکر می کنم. امیدوارم با نتایجم توانسته باشم دل آنها را شاد کنم و زحماتشان را جبران کنم.

از همسر خوب و عزیزم صمیمانه تشکر می کنم که در 5 سال گذشته در تمام مراحل زندگی من را یاری رسانده و در سختی ها و سختی ها در کنارم بوده و انگیزه ای برای عملکرد بهتر در مسابقات به من داده است. این مدال ارزشمند را تقدیم می کنم. شما برای تلاش های بی پایان او
از آقای باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و محسن وحدانی تشکر می کنم و امیدوارم با نتیجه ای که کسب کرده ام جواب اعتماد آنها را داده باشم. اکنون در سن 41 سالگی با افتخار از دنیای شمشیربازی خداحافظی می کنم و برای جامعه شمشیربازی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا