اخبار ورزشی

خاویر تباس: بارسلونا در مسیر درستی برای ثبت قراردادهایش قرار دارد

رئیس لیگ اسپانیا از مشکلات حقوقی و فنی یکی از باشگاه های این کشور صحبت کرد.

خاویر تباس در مورد شرایط بارسلونا صحبت می کند و می گوید آبی و اناری ها هیچ تخلفی در ثبت قراردادهای خود نداشته اند.

به گزارش موندو دپورتیوو، خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا صحت روند نقل و انتقالات اخیر بارسلونا را تایید کرد. او معتقد است که بلوگراناها می توانند تا قبل از 12 آگوست قرارداد اضافه های جدید را امضا کنند.

تباس گفت:

ما وضعیت آنها را زیر نظر داریم. زمانی که بارسلونا باید مدارک مربوط به اهرم های اقتصادی و فروش بازیکنانش را به ما نشان دهد، در مورد ثبت قرارداد برای خریدهای جدید صحبت خواهیم کرد و تصمیم درستی خواهیم گرفت.

مدیران بارسلونا می دانند چه باید بکنند. حدس می زنم جزئیاتی برای تکمیل کار انتقال آنها باقی مانده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت:

آیا [خریدهای جدید بارسلونا] به شروع لیگ خواهند رسید؟ این را از خود باشگاه بارسلونا بپرسید. می توانم بگویم که آنها قوانین را به خوبی می دانند. آنها همچنین می دانند که چه کاری انجام دهند. آنها هنوز کار دارند [برای جذب بازیکنانشان]، اما هنوز زمان دارند.

تباس همچنین توضیح داد که چرا بارسا چنین تابستانی رویایی دارد:

اولاً این باشگاه 10 درصد از حقوق صوتی و تصویری [حقوق پخش تلویزیونی و رادیویی] خود را به مبلغ 207 میلیون یورو فروخته است. در مرحله دوم، فروش این دارایی ها به 25 درصد افزایش یافت. از این طریق آنها 350 میلیون یورو نیز به دست آوردند. این باعث شد آنها در مجموع حدود 500 میلیون یورو درآمد داشته باشند. آنها همچنین می توانند یک اهرم سوم نیز داشته باشند. همچنین، اگر بارسلونا برخی از بازیکنان خود را بفروشد، به راحتی می توان بحث کرد که چگونه آنها را جذب کرد: آنها دارایی های خود را فروختند و بار دستمزد بازیکنان خود را کاهش دادند.

رئیس لالیگا درباره نحوه برخورد بارسلونا با فرنکی دی یونگ گفت:

این باشگاه باید به توافق خود با لالیگا پایبند باشد. در حالی که لالیگا همچنان ادامه دارد. طبق قوانین اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای اسپانیا، بازیکنان نمی توانند و نباید تحت فشار قرار بگیرند تا تیم را ترک کنند. قرارداد جمعی باشگاه ها، قانون، عقل و اخلاق مستلزم اجرای این دستور است. بارسلونا به وظایف خود در این زمینه آگاه است.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا