اخبار ورزشی

جمال موسیالا: کار‌ها بر وفق مراد ما پیش می‌روند و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم

جمال موسیالا: کار‌ها بر وفق مراد ما پیش می‌روند و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم

جمال موسیالا این روزها در فرم بسیار خوبی به سر می برد و پیش از این به یکی از مهره های کلیدی باواریایی ها تبدیل شده است.

بایرن مونیخ روز خوبی را پشت سر می گذارد و نمایش های قابل توجهی در زمین ارائه می دهد، امروز موفق شد با نتیجه 2-0 مقابل وولفسبورگ پیروز شود.

جمال موسیالا که برای سومین بازی متوالی بایرن مونیخ پاهایش را برای گلزنی مقابل وولفسبورگ باز کرد، پس از این دیدار در گفت و گو با دازون ضمن تمجید از عملکرد آنها، احساس کرد در 10 دقیقه ابتدایی بازی عملکرد چندان خوبی نداشتند. موسیاله در این باره گفت:

کارها طبق برنامه ما پیش می رود. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و سعی می کنیم انرژی مناسب را در زمین دریافت کنیم. ما امروز را خوب شروع نکردیم، اما با گذشت زمان انرژی بیشتری داشتیم. ما مدت زیادی بازی را کنترل کردیم و سپس هر دو گلمان را زدیم.

جمال موسیالا با 19 سال و 169 روز جوان ترین بازیکن آلمانی تاریخ بوندسلیگا است که 14 گل به ثمر رسانده است. فقط جادن سانچو (19 سال و 145 روز) از موسیالا جوانتر بود که به این تعداد گل رسید. این جواهر آلمانی همچنین به بهترین گلزن زیر 20 سال بایرن مونیخ تبدیل شد و در آن بازی از اولهونز گلزنی کرد. حالا این عملکرد درخشان موسیالا مورد توجه سران باواریایی ها قرار گرفته است. الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ در مصاحبه با (TZ) پس از بازی درباره موسیالا گفت:

او فصل را خوب شروع کرد و در حال حاضر عملکرد خوبی دارد. چنین گلهایی اغلب دیده نمی شوند، فوق العاده بود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا