اخبار ورزشی

تیم ملی والیبال ایران با دو ترکیب منسجم در مسابقات جهانی

تیم ملی والیبال ایران با دو ترکیب منسجم در مسابقات جهانی

به گزارش آلفابلاگ :بازی های جام واگنر نشان داد که والیبال ایران دو ترکیب ثابت و خوب برای بازی های جهانی دارد

تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر از نظر کیفی عملکرد خوبی داشت و امیدواریم والیبالیست های ایران در مسابقات جهانی نیز بدرخشند.
 مهم ترین مشکل در عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان استفاده از بازیکنان مختلف در پست های مختلف است که در این مسابقات جواد کریمی، محمدجواد موانی نژاد، محمدرضا موذن و صابر کاظمی را در پست های مختلف تست کردیم. موقعیت ها و عملکرد آنها سزاوار آن بودند.
در مسابقات لیگ جهانی میلاد عبادی پور و اسفندیار مدافعان بیرون زمین بودند و محمدجواد معنوی نژاد در جام واگنر بازی های بیشتری انجام داد. در رقابت های لیگ جهانی امین اسماعیل نژاد در پست فوروارد قطر و در جام واگنر نیز صابر کاظمی با امین برابری کردند و محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت پور در پست لیبرو و کریمی و وادی در پست فوروارد عملکرد خوبی داشتند. پاسکاری شد در دفاع میانی کیفیت بالایی داشتند
حالا با این تصویر و تصویر جواد کریمی، محمد طاهر وادی، علی اصغر مجدار، امیرحسین توته، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، محمدجواد معنوی نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن. ، بازیکنان 12 نفر هستند. شانس زیادی برای حضور در مسابقات جهانی دارند. بعد از این افراد شهرام همایون فرمانش و مرتضی شریفی را داریم که می توانیم روی آنها حساب کنیم.
به هر حال بازی های جام واگنر بهترین دیدارهای تدارکاتی بود که تیم ملی والیبال کشورمان می توانست داشته باشد، دیدارهایی که فارغ از نتیجه، 2 ترکیب منسجم و هماهنگ تیم ملی والیبال ایران را به وجود آورد؛ بازی هایی که تیم ملی والیبال کشورمان می توانست انجام دهد. یکی از آنها که در رقابت های لیگ جهانی خوش درخشید و دیگری که در جام واگنر سرحال و آماده نشان داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا