اخبار ورزشی

باشگاه پرتغالی مهدی طارمی را با 20 میلیون یورو معاوضه نکرد!

باشگاه پرتغالی مهدی طارمی را با 20 میلیون یورو معاوضه نکرد!

رسانه های پرتغالی از پیشنهاد 20 میلیون یورویی میلان برای خرید مهدی طارمی ایرانی و ملی پوش ایران که در تیم پورتو  توپ میزند خبر دادند. البته پورتو این پیشنهاد را نپذیرفت.

میلان مدتی است که به طارمی علاقه دارد و حتی زمزمه هایی مبنی بر پیشنهاد 30 میلیون یورویی این باشگاه به گوش می رسید. اما حالا این باشگاه با پیشنهاد مبلغ 18 میلیون یورویی به اضافه 2 میلیون یورو پاداش، رسما خواهان جذب طارمی است. اما باشگاه سرشناس پرتغالی این پیشنهاد را رد کرد و مبلغ اعلام شده را بسیار کم دانست.

باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که قصد انتقال طارمی را ندارد و اگر هر تیمی بخواهد این بازیکن را جذب کند باید 35 میلیون یورو هزینه کند. به گفته باشگاه پورتو آنها علاقه ای به از دست دادن طارمی به راحتی ندارند. این بازیکن فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی پرتغال داشت و به عنوان موثرترین بازیکن تیم پورتو شناخته شد. او در آخرین فصل لیگ پرتغال موفق به ثبت 20 گل و 12 پاس گل شد.

باشگاه پرتغالی مهدی طارمی را با 20 میلیون یورو معاوضه نکرد!

نظر بازیکن باسابقه پورتو درباره مهدی طارمی

پیش از این رودولفو ریس بازیکن سابق تیم پورتو اعلام کرده بود: مهدی طارمی بازیکن مهمی است که پورتو نمی تواند مانند آن در بازار پیدا کند. بدون شک طارمی یک گلزن است و تیم ما باید هر ور شده او را حفظ کند ، طارمی تا پایان فصل 2023 و 2024 با پورتو قرارداد دارد.

آغاز درخشش طارمی در فوتبال ایران زمانی رخ داد که او برای تیم پرسپولیس بازی می کرد. او از سال 1393 با سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس بازی کرد. این بازیکن ایرانی اکنون برای سومین فصل متوالی در پورتو حضور دارد و نامش به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان اروپا مطرح می شود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا