اخبار ورزشی

بازیکنان منچستریونایتد با تن هاخ همصدا شدند؛ درخواست از مالکان باشگاه برای تقویت تیم

بازیکنان منچستریونایتد با تن هاخ همصدا شدند؛ درخواست از مالکان باشگاه برای تقویت تیم

در شرایط فعلی خطر افزایش فاصله بین منچستریونایتد و چلسی، تاتنهام و آرسنال وجود دارد.

گروهی از بازیکنان منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواسته اند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم را تقویت کنند.

منچستریونایتد پس از شکست در دو بازی ابتدایی خود اکنون در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد. به همین دلیل، برخی از بازیکنان کلیدی باشگاه از جمله کریستیانو رونالدو، مارکوس راشفورد، لوک شاو، برونو فرناندز و کاپیتان هری مگوایر، از مسئولان باشگاه خواسته اند تا راه حلی اساسی برای تقویت تیم در دوره باقی مانده ارائه دهند.

آن دسته از بازیکنانی که نتوانسته‌اند انتظارات را در زمین برآورده کنند، احساس می‌کنند که باشگاه در نقل و انتقالات جاه‌طلبی لازم را از خود نشان نداده و نتوانسته شکاف‌های آشکار را در ترکیب پر کند. منچستریونایتد در تابستان امسال پنج بازیکن ارشد خود (پل پوگبا، ادینسون کاوانی، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا و جسی لینگارد) را از دست داد و تنها سه بازیکن جدید (تیرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز) را به خدمت گرفت.

عدم جذب فرنکی دی یونگ از یک سو و بدبینی نسبت به خرید عجولانه آدرین رابیو از دیگر نگرانی های فعلی پیرامون این تیم است. البته بازیکنان منچستریونایتد علیرغم شکست در دو بازی ابتدایی، رابطه مثبتی با سرمربی جدید این تیم دارند و معتقدند این باشگاه عناصر لازم برای کسب سهمیه اروپایی را برای ده هاچ فراهم نکرده است. لیگ قهرمانان.

منچستریونایتد اصرار دارد که همه در باشگاه با نیاز به تقویت تیم موافق هستند و در این بین تلاش می شود تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این خواسته محقق شود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا