اخبار ورزشی

اولیور کان: برداشت اشتباهی از خنده من شده است؛ برای بارسلونا نهایت احترام را قائلم

اولیور کان: برداشت اشتباهی از خنده من شده است؛ برای بارسلونا نهایت احترام را قائلم

به گزارش آلفابلاگ :الیور کان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ واکنش نشان داده است.

در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا طبق روال سال های اخیر دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا بار دیگر به مصاف یکدیگر رفتند. زمانی که اعلام شد بارسلونا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت، دوربین های تلویزیونی الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ را در حال خنده قرار دادند که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در همین حال، به نقل از اسپورت اینز، برخی رسانه های اسپانیایی نیز از الیور کان به خاطر این موضوع انتقاد کردند و از دست او عصبانی شدند. مثلا مجله اسپورت با تیتر «آیا می تواند بارسلونا را مسخره کند» به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

الیور کان وقتی دید که بایرن مونیخ قرار است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود، نتوانست جلوی خوشحالی خود را بگیرد و واکنش سرمربی آلمانی با لبخند بزرگی روی لبان تلویزیونی بود. این یک واکنش غیرعادی از سوی یکی از مدیران شرکت کننده در قرعه کشی بود. جایی که احترام عادی است.

خنده های اولیور کان در مراسم قرعه کشی

حالا پس از انتشار این شایعات و واکنش شدید نشریات اسپانیایی، الیور کان در این باره صحبت کرده و برداشت رسانه ای از لبخند او را سوء تفاهم می داند. کان در مصاحبه با بیلد گفت:

این تصور واقعا اشتباه است.
بیشتر بخوانید:

واکنش الیور کان به ترکیب بایرن مونیخ: منتظر دیدار دوباره لواندوفسکی در آلیانز آرنا هستم.
خنده الیور کان پس از اعلام تساوی بارسلونا و مرحله گروهی بایرن مونیخ / فیلم

کان همچنین افزود:

روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش بایرن مونیخ را ترک کرد و به بارسلونا پیوست و حالا قرعه کشی ما را در مرحله گروهی مقابل هم قرار می دهد. من به چنین معجزاتی در فوتبال لبخند می زدم. من برای روبرت و بارسلونا احترام زیادی قائلم. این مسابقات برای هواداران دو تیم و به طور کلی برای هواداران فوتبال جشن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا