اخبار ورزشی

اوضاع آنچنان هم بد نیست؛ پرسپولیس را به حاشیه نبرید!

اوضاع آنچنان هم بد نیست؛ پرسپولیس را به حاشیه نبرید!

تجمع امروز پرسپولیسی ها جنجالی شد.

تجمع اعتراض آمیز هواداران پرسپولیس در بیرون دفتر این باشگاه بیش از آنکه تاثیرگذار باشد تعجب برانگیز بود.

یک روز مانده به شروع لیگ برتر ایران، هدف از راه اندازی چنین سامانه ای چیست؟! چه آدم یا افرادی پشت چنین تجمعاتی هستند؟! این حاشیه سازی ها برای پرسپولیس کجا را خط می کشد؟!

اگر هواداران به عدم حضور مهاجم خارجی اعتراض دارند، باید به سیاست یحیی گل محمدی در انتخاب بازیکنان مورد علاقه خود اعتماد کرده و به او احترام بگذارند. شاید با مرور سوابق مهاجمان خارجی جذب شده در گذشته به این نتیجه رسیده باشد که استفاده از خارجی ها در این پست چیزی جز هدر دادن پول و فرصت نیست. در زمان تازیق، مهاجمان خارجی کمتری در گروه خود داشتند. آقای گلهای پرسپولیس در تمام اعصار ایرانی بوده است.

همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، فرشاد پی، علی دایی، مهدی طارمی، علی علیپور و .. آقای گل ایرانی تاریخ تخت جمشید به حساب می آیند در حالی که نام خارجی در بین آنها وجود ندارد. در فصل نقل و انتقالات اما تعداد مهاجمان خارجی باکیفیتی که به کادر فنی پرسپولیس معرفی شدند کم نبودند اما مورد پسند یحیی گل محمدی قرار نگرفتند. این در اختیار اوست که فصل را با چه کسی شروع کند و به پایان برساند. پیشنهاد سرمربی سرخ ها از پیمان بابایی به گونه ای بود که مهاجم سابق تراکتورسازی تبریز راه حل را در پیوستن به استقلال دید.

شعار دادن علیه مدیر باشگاه در شرایطی که پرسپولیس با خریدهای خوبش و حضور کادر فنی توانمند و شایسته تنها برای به حاشیه راندن این تیم و در پشت سر شاید نوعی شانتاژ عده ای در گروه ها انجام شد. کسانی که با سوء استفاده از شکاف ایجاد شده بین مدیرعامل و سرمربی باشگاه به دنبال منافع شخصی خود هستند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا