اخبار ورزشی

انتقاد گاتزتا دلو اسپورت از الگری: یوونتوس مثل یک تیم کوچک دفاع می‌کند

انتقاد گاتزتا دلو اسپورت از الگری: یوونتوس مثل یک تیم کوچک دفاع می‌کند

به گزارش آلفابلاگ :در نهایت رسانه رسمی ایتالیا از رویکرد مکس آلگری در دیدار مقابل فیورنتینا انتقاد کرد

تساوی 1-1 یوونتوس در خانه فیورنتینا باعث خشم بسیاری از هواداران شد زیرا تیم مکس آلگری فوتبال تدافعی شدیدی به نمایش گذاشت.

یوونتوس را در 5 هفته آخر سری آ بدون شکست نگه داشت و با 9 امتیاز از 5 بازی تنها 2 امتیاز از صدر جدول فاصله داشت. در دیدار مقابل فیورنتینا اما یوونتوس تنها 40 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و در نیمه دوم حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف وارد نکرد. هواداران به صورت آنلاین از آلگری انتقاد کردند اما در ایتالیا خبر چندانی نیست. به جز گاتزتا دلو اسپورت، هیچ رسانه ای از عملکرد یوونتوس در دیدار روز گذشته انتقاد نکرده است.

فابیو لیکاری، نویسنده گاتزتا دلو اسپورت، نقدی به دیدار یوونتوس و فیورنتینا نوشت و از مکس آلگری به خاطر رویکردش در این دیدار انتقاد کرد:

یوونتوس آرام شد و مانند یک تیم کوچک دفاع کرد. این دفاع به این دلیل است که یوونتوس حمله بلد نیست یا سرمربی چنین دستوری به بازیکنش داده است؟ جالبه که بدونید. شبهات و سوالات گیج کننده زیادی وجود دارد. آلگری بازی را با پنج مدافع به پایان رساند.

با وجود این انتقاد، توتو اسپورت واکنش ملایمی نشان داد زیرا به گفته این نشریه، یوونتوس می توانست از طریق وستون مک کنی گل دوم را به ثمر برساند و اگر این فرصت تلف شده نبود، بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا