اخبار ورزشی

انتقاد نویل و کرگر از داروین نونیز: جنونی که لیورپول را سرافکنده کرد

انتقاد نویل و کرگر از داروین نونیز: جنونی که لیورپول را سرافکنده کرد

اولین بازی مهاجم اروگوئه ای در آنفیلد برای او خوب پیش نرفت.

جیمی کرگر و گری نویل از رفتار زشت داروین نونس انتقاد کردند.

داروین نونز شب گذشته برای اولین بار با پیراهن لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به میدان رفت اما نتیجه آن چیزی نبود که هواداران لیورپول انتظار داشتند.

با این حال، اگر این نتیجه فراموش شود، رفتار غیرورزشی داروین نونس برای مدت طولانی در ذهن هواداران فوتبال باقی خواهد ماند. در این دیدار مهاجم اروگوئه ای تازه وارد لیورپول با ضربه سر به یواکیم اندرسن (مدافع کریستال پالاس) کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. داروین نونس احتمالا با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد و این خبر خوبی برای لیورپول نخواهد بود. کارشناسان نام آشنای شبکه اسکای اسپورت چند کلمه در انتقاد از حرکت داروین نونس داشتند.

داروین نونس به دلیل رفتار غیرورزشی ممکن است حداقل برای سه جلسه محروم شود.

گری نویل:

او در بنفیکا چنین کاری نکرد و کارت قرمز دریافت نکرد. من فکر می کنم کاری که او انجام داد احمقانه است و درس بزرگی برای او خواهد بود. حرکت او جنون آمیز بود، همانطور که معمولاً در جنگ ها اتفاق می افتد. اندرسن این رفتار را به خاطر خواهد آورد، خود نونس از آن درس خواهد گرفت و لیورپول هفته آینده خلأ خود را احساس خواهد کرد.
جیمی کرگر:

به نظرم داروین در رختکن لحظات دشواری را سپری خواهد کرد. هرچه نباشد او با یک حرکت، مایه سرافکندگی تیم و هواداران لیورپول شد.

ضربه داروین نونیز به یواخین اندرسن

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا