اخبار ورزشی

الاتحاد کلبا در خانه غافلگیر شد؛ الاتحاد 0-2 البطائح فرهاد مجیدی با شکست شروع کرد

الاتحاد کلبا در خانه غافلگیر شد؛ الاتحاد 0-2 البطائح

فرهاد مجیدی با شکست شروع کرد

به گزارش آلفابلاگ :الاتحاد کلبا و فرهاد مجیدی هر دو در هفته اول لیگ برتر امارات شکست خوردند.

لیگ برتر امارات با شکست فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا آغاز شد.

در هفته اول لیگ برتر امارات، فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم الاتحاد کلبا مقابل البطائح شکست خورد.

فصل جدید لیگ برتر امارات امروز از ساعت 18:15 به وقت تهران با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از این دو دیدار عجمان اولین شگفتی را رقم زد و 2-1 العین را شکست داد و در دیگری مقابل حریف قرار گرفت. فلاسک الاتحاد در خانه او مغلوب البطائح شد.

در این دیدار شاگردان مجیدی کنترل توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در دقیقه 7 بازی روی یک ضدحمله فوری و در خلاف جریان بازی، با پاس گل دروازه بان حریف به مهاجم تیمش، قرار گرفتند. 1-0 عقب افتاد. بعد از گل شماره 7 حریف لورنسی که در دقیقه 7 دروازه شاگردان فرهاد را باز کرد، اتحاد کلبا مدام مورد حمله قرار گرفت اما این حملات نتیجه ای نداشت و مالکیت 62 درصدی شاگردان فرهاد کمکی به آنها نکرد.

سرانجام اتحاد کلبا در دقیقه 9+90 گل دوم را دریافت کرد. نوویاس این بار با ضربه ای سنگین دروازه شاگردان مجیدی را باز کرد. البته همین بازیکن در دقیقه 90 یک پنالتی را از دست داده بود. در این دقیقه باز هم در یک ضدحمله سریع، مهاجم قرمزپوش البطایح با فرهاد مجیدی دروازه بان این تیم تک به تک شد که مدافع الاتحاد او را از پشت به زمین آورد و داور هم. پنالتی را نشان داد. آن پنالتی توسط تیم فرهاد دروازه بان مهار شد اما دقایقی بعد نوویاس یک گل دیدنی برای اتحاد کلبا به ثمر رساند تا شکست 2-0 در هفته اول را بپذیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا