اخبار ورزشی

افزایش امیدواری منچستریونایتد نسبت به جذب آنتونی

افزایش امیدواری منچستریونایتد نسبت به جذب آنتونی

آنتونی در حال نزدیک شدن به منچستریونایتد است.

به گفته سام پیلگر، آژاکس اکنون آماده است تا قیمت غیرمنطقی خود را کاهش دهد و معامله را تکمیل کند. یونایتد در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد جدیدی برای وینگر چپ آژاکس است. طبق گزارش های قبلی، آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای آنتونی 60 میلیون یورو بود و آنها مایل بودند از این رقم بالاتر بروند، اما علاقه ای به پذیرش 80 میلیون یوروی درخواستی آژاکس نداشتند.

به گفته دانکن کاستلز، چندی پیش، اریک ده هاگ از سران منچستریونایتد درخواست کرد مبالغی را که برای آنتونی و لیساندرو مارتینز به آژاکس پیشنهاد داده بودند، افزایش دهند. پس از 17 روز، انتقال مارتینز نهایی شده و اکنون انتظار می رود رویکرد جدی تری برای جذب وینگر 22 ساله آمستردام در نظر گرفته شود. چندین گزارش از علاقه آنتونی به همکاری مجدد با تن هاچ منتشر شده است و حتی مدیر برنامه های این بازیکن در سفر به اروپا اقداماتی را در مورد آینده او آغاز کرد.

روز جمعه 31 ژوئیه، آلفرد شرودر سرمربی آژاکس به رسانه ها گفت:

تصور من این است که آنتونی در آژاکس خواهد ماند. ما در تابستان امسال بازیکنان زیادی را فروخته ایم. اتفاقی که در سال های اخیر رخ نداده است. درست است که چند بازیکن خریدیم. اما با این تعداد زیاد، فکر نمی‌کنم در تابستان امسال فروش دیگری داشته باشیم.

حالا او در آخرین اظهار نظر خود پس از بازی دوستانه تیمش در روز سه شنبه، درباره آنتونی گفت:

ما معتقدیم که می توانیم این افراد را کنار هم نگه داریم. اما همانطور که من می دانم و همه می دانند، هیچ کس از آینده در فوتبال خبر ندارد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا