اخبار ورزشی

اعتراض مجیدی به داور پس از شکست در بازی نخست لیگ امارات!

اعتراض مجیدی به داور پس از شکست در بازی نخست لیگ امارات!

به گزارش آلفابلاگ :فرهاد مجیدی در هفته اول لیگ امارات شکست خورد.

واکنش کولبا سرمربی الاتحاد ایران به شکست تیمش مقابل البطائح در هفته اول لیگ امارات.گزارش هوادار، اتحاد کلبا شروع ناامیدکننده ای در فصل جدید لیگ امارات داشته است. این تیم با مدیریت فرهاد مجیدی در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم تازه صعود کرده البطایی بود.

انتظار می رفت اتحاد کلبا بازی آسانی داشته باشد و پیروز شود اما این اتفاق نیفتاد و اتحاد کلبا در این دیدار خانگی با دو گل شکست خورد. این در حالی بود که مجیدی قول پیروزی در این بازی را داده بود.

کولبا سرمربی اتحاد ایرانیان پس از پایان بازی به سبک بازی حریف اعتراض کرد. او گفت:زمان زیادی از بازی به دلیل زمین خوردن های زیاد بازیکنان حریف از بین رفت. بازیکنان حریف بارها به زمین زدند و وقت تلف کردند اما داور فقط یک بار به آنها اخطار داد. من به تیم حریف بابت برد تبریک می گویم اما یک پیام برای آنها دارم و آن این است که با این سبک بازی نمی توان در هر بازی پیروز شد.
مجیدی ادامه داد:

هنوز به سطح مطلوب نرسیده ایم. ما آن بازی را باختیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. من مسئولیت این شکست را می پذیرم.
او اضافه کرد:

بازیکنان جوان ما در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. آنها به زمان بیشتری نیاز دارند. تیم حریف فقط دو موقعیت داشت که تبدیل به گل شد اما ما موقعیت های زیادی داشتیم اما گل نزدیم و این خوب نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا