اخبار ورزشی

از توز تا لوکاکو و هری کین؛ موثرترین مهاجمان تحت هدایت آنتونیو کونته

از توز تا لوکاکو و هری کین؛ موثرترین مهاجمان تحت هدایت آنتونیو کونته

به گزارش آلفابلاگ :مهاجمان کونته همیشه عملکرد خوبی داشته اند

مهاجمان همیشه نقش مهمی در تیم های آنتونیو کونته ایفا کرده اند و او در بیرون بردن بازی از بازیکنانش استاد است.

آنتونیو کونته معتقد است که در احیای هری کین در تاتنهام نقش داشته است، اما او تنها یکی از بازیکنانی است که تحت نظر کونته دوباره متولد شده است، با بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کارلوس توز، دیگو کاستا و بسیاری دیگر.

تاتنهام در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و کونته به خاطر تبدیل هری کین از مهاجمی ناراضی که می‌خواهد به یک بازیکن اصلی تبدیل شود مورد تحسین قرار گرفته است. آنتونیو کونته ثابت کرده است که در به دست آوردن بهترین نتیجه از مهاجمانی که قبل از تحت مدیریت او گمشده به نظر می رسیدند، مهارت دارد. این نه تنها منجر به عملکرد بازیکنان می شود، بلکه از نظر آماری نیز تاثیر قطعی کونته بر مهاجمان را ثابت می کند.

روملو لوکاکو شاید معروف ترین نمونه باشد. تبدیل لوکاکو از یک مهاجم خسته کننده در منچستریونایتد به لوکاکوی اینترمیلان قهرمان غیرقابل توقف اسکودتو. لوکاکو در 2 فصل تحت هدایت کونته هر 122 دقیقه یک گل برای اینتر به ثمر رساند. هری کین هر 157 دقیقه یک گل می زند. مثال دیگر دیگو کاستا است که در فصل 2015-2016 تحت هدایت کونته در چلسی هر 159 دقیقه یک گل به ثمر رساند. این آمار برای لائوتارو مارتینز هر 171 دقیقه یک گل بود. در فصل 2013-2014 یوونتوس، کارلوس توز تحت هدایت کونته هر 177 دقیقه یک گل به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا