ایران بابکتفن آوری

بررسی و بازدید مینی لودر بابکت مشتری و اعلام مشکلات آن در کارگاه ایران بابکت

نظر کارشناس شرکت اطلاع گستر اطلس کارگاه ایران بابکت

احتراماً به استحضار میرسد بررسی و بازدید مینی لودر بابکت مشتری و اعلام مشکلات آن در کارگاه ایران بابکت تعمیرات درخواستی و ضروری بابکت جهت بهره برداری به انجام رسیده است. اما ایرادات دیگری نیز در دستگاه مشاهده شده است که با توجه به هزینه بالا و زمانبر بودن آن، در حال حاضر امکان انجام آن وجود ندارد و باید در مراجعات آتی رفع عیوب ذیل صورت پذیرد :

  1.  ایراد تقه زدن هیدروموتور سمت چپ بابکت (احتمال خرابی هیدروموتور سمت چپ وجود دارد. نیاز به سرویس هیدروموتور و پمپ هیدرواستاتیک دارد.)
  2.  افزایش سطح روغن چین کیس (با توجه به ساعت کار و طول عمر دستگاه احتمال خرابی کریر و ورود روغن هیدرولیک به محفظه چین کیس وجود دارد. نیاز به تعمیر کریر دارد)
  3. لقی لیور های حرکت (بوش و بلبرینگ و کاسه نمد های روی پمپ هیدرواستاتیک و محور لیورها نیاز به تعمیر و تعویض قطعات معیوب دارد)
  4. پیچیدگی شاسی و دکل دستگاه (نیاز به تابگیری دکل و تعویض بوش ها و پین های دکل دارد. برخی از بوش ها به حالت بیضی در آمده است و گشاد شده است.)
  5.  کنده شدن بست های لوله های هیدرولیک (اکثریت بست های لوله های هیدرولیک ،شکسته است و لوله های هیدرولیک در حال فرسایش و خرابی میباشند. 3 عدد از بست های لوله هایی که در دسترس بودند تعویض شد اما برای تعویض ما بقی نیاز به پایین گذاشتن موتور و پمپ میباشد.لازم به ذکر است لوله های هیدرولیک به صورت یدکی در کشور وجود ندارد و تامین آنها در صورت  خرابی نیازمند سفارش خارجی بوده که بدلیل حجم بالای آن بسیار گران قیمت تمام خواهد شد.)
  6. تعویض اکثریت شیلنگ های دستگاه (اکثریت شیلنگ های دستگاه نخ زده و پوسیده است و لذا امکان نشتی یا ترکیدن آنها در طول کار وجود دارد. در حال حاضر تعدادی از شیلنگ ها که دچار نشتی بودند تعویض شده است)
  7. دستگاه دارای کسوراتی مثل ساپورت دکل، چراغ های عقب، گریل روی رادیاتور ها میباشد که برای حفظ و نگهداری مناسب دستگاه نیاز به این موارد ضروری است.با توجه به هزینه بالای تعمیرات فوق، و زمان بر بودن آنها (یک ماه) هر زمان که مقدور بود دستگاه جهت انجام این تعمیرات به تعمیرگاه این شرکت منتقل تا تعمیرات فوق صورت پذیرد.

 

بارکد ایران بابکت

Iran Bobcat اولین دریافت کننده ایران کد در زمینه ماشین آلات راهسازی و شهر سازی محصولات تولیدی خود به نام اطلاع گستر اطلس به تمام مجموعه ها و سازمان ها و ارکان ها و شهرداری ها و پالایشگاه ها و پیمان کارها ، شرکت های بزرگ راهسازی و غیره …….

برای اطمینان از خرید و جهت شناسایی محصولات ایران بابکت میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

ایران کد ایران بابکت

شرکت اطلاع گستر اطلس با ارسال و تحویل انواع جارو های بابکت و تراکتوری به تمام نقاط ایران و دارای رنگ بندی مختلف با سفارش و در خواست مشتری و ثبت سفارش و تحویل 7 روزه ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله میباشد و در صورت نیاز کارشناس به محل شما و نصب رایگان و همراه آموزش و نحوه استفاده از دستگاه اعزام میشود.

ارتباط با ما…

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما 09123002274 و 09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا