اخبار ورزشی

سلیمانیان تنها فینالیست ایران در ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان

سلیمانیان تنها فینالیست ایران در ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان

نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران با غلبه بر حریفان خود به فینال کشتی آزاد نوجوانان جهان راه یافت.

در پایان رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در ایتالیا، رضا سلیمانان در وزن 80 کیلوگرم به فینال راه یافت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا لطفی در وزن 110 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت و عرشیا حدادی و محمدمهدی میمیوند در وزن 48 و 65 کیلوگرم در گروه بازنده ها قرار دارند.

در وزن 48 کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کریستیان کاستیو از آمریکا با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. او در این گروه باید به مصاف اوزگور جگالیان از ترکیه برود و در صورت عبور از آن حریف به دیدار رده بندی مقابل رسول گالبورایف از فرانسه می رود.

در وزن 55 کیلوگرم امیرمهدی نجاتی زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حسین بای عثمانوف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم محمدمهدی میمیوند در دور نخست مقابل الیاس عیسایف از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه ابتدا با آلپ بگانف از ترکمنستان مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با آیکین بولاتولی از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت شکست این مبارز به مصاف رده بندی مقابل گوگا اوتیانیشویلی از گرجستان می رود.

در رده زیر 80 سال رضا سلیمانان در دور نخست مقابل زکری دی رایدر از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد اسلاوی استامنوف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد. سلیمانیان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اصحاب حاجیف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدامین عبدالعیف از تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. سلیمانیان در دیدار نهایی به مصاف مور ساچین از هند می رود.

در وزن 110 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علیخان کوساینوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی رالفس لوکینز از لتونی را 10 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. لطفی در این مرحله مقابل لوان لاگیلاوا از فرانسه با نتیجه 9 بر 11 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف او در این دیدار برنده کشتی گیران هند و آلمان است.

بازگشت اوزان بالا همزمان با مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم فردا بعدازظهر و مسابقات مقدماتی و فینال پنج وزن اول عصر فردا برگزار می شود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا