ایران بابکت

پیکور مینی لودر دراج ۷۸۱

پیکور مینی لودر دراج ۷۸۱

  • برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

پیکور مینی لودر دراج ۷۸۱ ، مینی لودرها یکی از انواع ماشین آلاتی میباشد که مناسب کارهای کشاورزی ؛ ساختمان سازی؛ معادن؛دامپروری؛ راهسازی و غیره… استفاده میشود . آلاتی هستند که میتوان گفت در کمترین زمان ممکن ؛ کار را به خوبی و روان تر انجام میدهند.

اگر چه از مینی لودر می توان به روش های مختلف استفاده کرد اما اندازه مینی لودر از نظر فیزیکی شما را در مسیر نجات میدهد. یکی از جلوبند های تولیدی شرکت دراج پیکور مینی لودر می باشد.

پیکور مینی لودر بابکت دراج 781 یکی از جلوبندهای بابکت است که به شکل یک مته می باشد و عمدتا برای تخریب سطوح مقاوم به ‌کار می ‌رود. نام دیگر پیکور، چکش هیدرولیکی می باشد و در انواع مختلفی در بازار موجود است. این چکش هیدورلیکی از وزن 120 تا 600 کیلوگرم قابل نصب بر روی انواع مینی لودر بابکت می باشد.

 

مهمترین کاربردهای پیکور مینی لودر بابکت دراج 781

  • تخریب آسفالت
  • تخریب انواع سنگ
  • تخریب زمین های بتنی
  • تخریب دیوارهای آجری و بتنی
  • تخریب ساختمان های کوچک

پیکور مینی لودر دراج ۷۸۱

نحوه کار پیکور مینی لودر دراج ۷۸۱ چگونه است؟

پیکور به نقطه هدف و مد نظر ما ضربات متعددی وارد می کند و با استفاده از این ضربات مداوم، اجسام را خرد و تکه تکه می‌ کند. با توجه به سختی سطح مورد تخریب، شدت و سرعت ضربه توسط پیکور متفاوت خواهد بود. برای نصب پیکور بر روی  مینی لودر بابکت نیاز به یک سوپاپ پایه می باشد تا محصول روی آن فیت (fit) شود. به علت ایجاد ضربات با شدت و سرعت بالا حین کار با پیکور، نصب سیستم چکش باید به صورت استاندارد و طبق مراحل مندرج در دفترچه راهنمای پیکور انجام شود.

این محصول پیکور دراج به  دلیل قابلیت های فراوانی که دارد در بازار بسیار پرفروش می باشد و در مناطق مختلف متناسب با نیاز خود از آن می توانید استفاده کنید.

ایران بابکت

بزرگترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودرهای بابکت در سراسر ایران با بهترین کیفیت و استاندارها می باشد. ایران بابکت ، رعایت تمامی اصول و ضوابط مشتری مدارانه در معاملات را سرلوحه کار خود قرار داده است .فروشگاه اینترنتی ایران بابکت  فروش انواع مینی لودر وبابکت ، عرضه کننده انواع قطعات و لوازم جانبی بابکت ، مینی لودر، اسکید لودر میباشد .

 

ارتباط با ما…

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا