سلامتیشیوه زندگی

مهمترین مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

مهمترین مزایا و معایب لیفت صورت با نخ در صورتی که آثار پیری روی پوست شما مشاهده می شود و ابروهای افتاده دارید که قوس طبیعی خود را از دست داده اند بهتر است لیفت صورت با نخ را انجام دهید. ابرو…

مهمترین مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

در صورتی که آثار پیری روی پوست شما مشاهده می شود و ابروهای افتاده دارید که قوس طبیعی خود را از دست داده اند بهتر است لیفت صورت با نخ را انجام دهید. ابروهای افتاده باعث می شوند حتی در مواقعی که احساس ناراحتی یا عصبانیت نمی کنید این گونه به نظر برسید. یکی از عمل های زیبایی غیر جراحی که به منظور بالا کشیدن و سفت شدن ابروها و بخشی از صورت که بالای چشم ها قرار گرفته انجام می شود لیفت صورت با نخ می باشد. این عمل زیبایی چروک ها و   پیشانی شما را از بین برده و افتادگی ابروهای شما را رفع خواهد کرد. این عمل زیبایی همانند دیگر روش ها دارای مزایا و معایب قابل توجهی است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

لیفت صورت با نخ

آشنایی با مزایای لیفت صورت با نخ

ویژگی های بارز این عمل زیبایی باعث شده تا نسبت به دیگر فرآیندهای زیبایی برتری داشته باشد. این امر باعث شده تا افراد زیادی متقاضی لیفت صورت با تخ باشند. در این بخش با مهمترین مزایای لیفت صورت با نخ بیشتر آشنا خواهیم شد.

یکی از ساده ترین و پرکاربردترین تکنیک های زیبایی لیفت صورت با نخ می باشد. این تکنیک به طور معمول در مدت زمان کوتاه انجام می گیرد و به بیهوشی نیاز ندارد. برای اجرای این تکنیک به طور معمول پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند.

از دیگر مزایای لیفت صورت با نخ می توان به ماندگاری نسبتا بالای نتایج آن اشاره کرد. میزان ماندگاری این تکنیک حدود 4 تا 6 ماه است اما در صورت رعایت برخی نکات مراقبتی می توان ماندگاری آن را تا 8 ماه افزایش داد. تنها با صرف هزینه معقول با استفاده از این تکنیک می توان به نتایج مطلوب دست یافت.

مزایای لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

به عنوان یکی از ارزان ترین فرآیندهای زیبایی شناخته می شود از این رو بسیاری از زیباجویان ترجیح می دهند برای رفع چین و چروک صورت خود از این تکنیک استفاده کنند.

عدم ایجاد زخم پس از انجام این تکنیک زیبایی از دیگر مزایای لیفت صورت با نخ محسوب می شود. اغلب فرآیندهای زیبایی به ایجاد برش در پوست و بخیه آن نیاز دارند. یکی از دغدغه های اصلی زیباجویان رفع جای زخم های ناشی از این برش ها می باشد. به طور کلی می توان گفت این تکنیک غیر تهاجمی است و زخم های عمیق و غیر قابل درمان روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد از این رو نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست برتری دارد. بخیه های استفاده شده در این تکنیک از نوع جذبی بوده و روی پوست شما ایجاد نخواهند کرد.

بررسی مهمترین معایب لیفت صورت با نخ

هرچند یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش های جوانسازی پوست لیفت صورت با نخ می باشد اما  هیچ یک از روش های زیبایی بدون عیب نیستند. در این بخش با معایب این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ایجاد حساسیت های پوستی

یکی از مهمترین معایب لیفت صورت با نخ ایجاد حساسیت های پوستی می باشد. سیستم ایمنی بدن افراد قادر به شناسایی ترکیبات بیگانه است و این موضوع در برخی افراد مشکل ساز خواهد شد. سیستم ایمنی برخی افراد این نخ ها را به عنوان عامل بیگانه شناخته و نسبت به آن ها واکنش نشان می دهند. این امر باعث ایجاد حساسیت های پوستی خواهد شد.

بی حسی یا حساس شدن پوست به لمس

گاهی اوقات لیفت صورت با نخ ممکن است به اعصاب محیطی آسیب وارد کند و بی حسی پوست یا حساس شدن آن به لمس را ایجاد خواهد کرد. در صورت استفاده از خدمات پزشکان مجرب می توان از وقوع این عوارض تا حد زیادی پیشگیری کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

معایب لیفت صورت با نخ

عدم تقارن پوست پس از لیفت

از دیگر معایب لیفت صورت با نخ می توان به عدم تقارن پوست اشاره کرد. این مشکل ممکن است زیبایی افراد را به خطر بیندازد. البته خوشبختانه این مشکل قابل رفع بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. از آنجا که پزشک متخصص روی نتایج به دست آمده تاثیر قابل توجهی دارد توصیه می شود همواره این خدمات را از کلینیک های معتبر دریافت کنید. انجام این تکنیک زیبایی در کلینیک های معتبر تا حد زیادی از عوارض آن پیشگیری خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا