ایران بابکت

جارو بابکت پیشرو مدل S-190 برند ایران بابکت

جارو بابکت پیشرو مدل S-190 برند ایران بابکت

یکی از جلوبند هایی که قابلیت نصب بر روی بابکت را دارد ، جلوبند جارو مینی لودر بابکت است. این جلوبند که به آن سوییپر صنعتی نیز می گویند ، یک جاروی مکانیزه بزرگ است و همانطور که از نام این جلوبند پیداست برای جاروکشی و تمیز کردن سطح زمین مود استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که جارو زدن سطح زمین در محوطه های بزرگ بسیار سخت و زمان بر است ، نیاز به داشتن چنین جلوبندی کاملا احساس می شود. برای مشاهده و سفارش محصولات به سایت جاروبابکت مراجعه کنید.

جارو بابکت پیشرو چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد جارو بابکت پیشرو به این صورت است که در ابتدا این جلوبند از قسمت براکت و به وسیله کوپلینگ ها و شلنگ های هیدرولیک به مینی لودر شما متصل می شود و با استفاده از نیروی هیدرولیک دستگاه شما ، شروع به کار میکند. با حرکت مینی لودر ، جارو نیز به سمت جلو حرکت میکند. در زیر جارو ، برس های زیادی جهت جمع آوری زباله تعبیه شده است که با چرخش مدام ، زباله ها را از سمت زمین جمع می کنند و در مخزن جمع آوری زباله می ریزند.

به علاوه این سوییپر صنعتی دارای آبپاش است که با پاشیدن آب بر روی زمین هم به تمیز تر شدن محیط کمک می کند و هم مانع پراکنده شدن گرد و غبار می شود. مخزن آبپاش قادر است 150 لیتر آب را در خود نگهداری کند.

اگر در حین جارو کشی محوطه ، مکان هایی مانند گوشه ها و کنج ها و یا جوی ها و جدول های آب وجود داشت که امکان دسترسی جارو به آنجا نبود ، می توانید از بغلزن و یا جدولشور استفاده کنید. بغلزن از طریق یک بازو به جارو متصل است و با استفاده از نیروی هیدرولیک به حرکت در آمده و با چرخاندن برس ، این نقاط را تمیز میکند.

جارو بابکت پیشرو مدل  S-190

جارو بابکت پیشرو در چه جاهایی استفاده می شود؟

از جارو بابکت پیشرو در محوطه های بزرگ مانند کارخانه ها ، کارگاه های بزرگ ، سوله ها ، اتوبان ها و بزرگراه ها و … برای جمع آوری هر گونه زباله از جمله براده های آهن ، خرده های شیشه ، فضولات حیوانات ، شاخه و برگ گیاهان ، سنگریزه و … استفاده می شود.

اگر شما دسترسی به مینی لودر بابکت ندارید و یا صاحب یک مینی لودر نیستید نگران نباشید چون نمونه ای از این نوع جارو طراحی و ساخته شده است که قابل نصب بر روی تراکتور می باشد که به آن جارو پشت بند تراکتوری گفته می شود. این جارو نیز دقیقا مانند نمونه بابکتی آن دارای آبپاش و بغلزن است. علاوه بر این برای حرکت راحت تر چرخ نیز دارد.

جارو بابکت پیشرو را از کجا خریداری کنیم ؟

شرکت اطلاع گستر اطلس (شماره ثبت  :  542923) صاحب امتیاز برند ایران بابکت است . این برند تولید کننده انواع جلوبند قابل نصب بر روی مینی لودر بابکت و تراکتور از جمله جارو بابکت ، جارو عقب بند تراکتوری ، برف روب بابکت و تراکتوری ، شاخک لیفتراک ، باکت و … می باشد.

جارو سوییپر های صنعتی تولید شده ایران بابکت قابلیت نصب بر روی تمامی مینی لودر های بابکت ایرانی و خارجی و حتی تراکتور را دارد. ایران بابکت تمامی محصولات تولیدی خود را یک سال گارانتی می کند.

جارو سوییپر های صنعتی بابکت در چه مدل هایی تولید می شود؟

ایران بابکت جارو های خود را در 2 سایز تولید کرده است:

  • جارو سوییپر صنعتی عرض 150 سانتی متر مدل S-150
  • جارو سوییپر صنعتی عرض 190 سانتی متر مدل S-190

ویژگی های جاروهای ایران بابکت

  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت دارای گارانتی یکساله می باشند.
  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت دارای گارانتی ده ساله تامین قطعات می باشند.
  • جاروی سفارش داده شده ، در صورت موجود بودن در نمایشگاه تهران ، تحویل فوری و در غیر اینصورت طی مدت 7 روز با تعیین رنگ به دلخواه مشتری تولید میگردد.
  • نصب و آموزش نحوه استفاده از جاروهای برند ایران بابکت ، در تهران رایگان است.
  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت ، به همراه کوپلینگ و تمامی اتصالات تحویل مشتری می شود و مشتری هزینه ای جدا برای این قطعات پرداخت نمی نماید.

 

با ما در ارتباط باشید

سایت ایران بابکت iranbobcat.ir

سایت شرکت اطلاع گستر اطلس ettelagostar.com

سایت فروش قطعات و لوازم یدکی بابکت bobcat.ir

سایت جارو بابکت jarobobcat.com

تلفن دفتر مرکزی تهران : 02166192021

تلفن کارشناس فروش : آقای جانبهان 09123002274

جارو بابکت پیشرو

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا